Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Samme med Twin Peaks! Twin Peaks har jeg prøvd å begynne på flere ganger, men gitt litt opp... Hører at det er veldig bra serie, så jeg må nok ta meg sammen og gjennomføre før eller senere...

Twin Peaks er gammel, men god. Den er imidlertid ikke i samme liga som de moderne seriene. Sopranos.er og blir min favoritt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig angående Heroes. Det var nedsig.

V fulgte jeg mest med på pga han agenten fra 4400, og hun alien damen fra Firefly og hun blonde datteren fra smallville. :)

Likte heller ikke måten de drepte f.eks. Jericho og Terra Nova.

Heroes var konge de første sesongene, men jeg datt av etter en stund.. Ble for mye :P

Jericho har jeg sett sikkert 5 ganger nå, senest for 2 mnd siden. Kongeserie som desverre bare blir kvelt inn i en stille død.. :(

Samme med Terra nova! Elsket den serien.. Så bare kansellerer de den fordi de ikke tjener nok penger.. Gah..

Ser ut som jeg må ta å se Battlestar Galactica! Hørt mye bra.. Tilog med dama har sett den og snakker bare positivt om den hele tiden.. :roll:

Dexter er forøvrig verdt å se bare for de 4 første sesongene! Jeg personlig ser ikke det negative med siste sesong.. Spennende fremdeles! Men nå har jeg ikke sett alle de siste episodene dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heroes var konge de første sesongene, men jeg datt av etter en stund.. Ble for mye :P

Jericho har jeg sett sikkert 5 ganger nå, senest for 2 mnd siden. Kongeserie som desverre bare blir kvelt inn i en stille død.. :(

Samme med Terra nova! Elsket den serien.. Så bare kansellerer de den fordi de ikke tjener nok penger.. Gah..

Ser ut som jeg må ta å se Battlestar Galactica! Hørt mye bra.. Tilog med dama har sett den og snakker bare positivt om den hele tiden.. :roll:

Dexter er forøvrig verdt å se bare for de 4 første sesongene! Jeg personlig ser ikke det negative med siste sesong.. Spennende fremdeles! Men nå har jeg ikke sett alle de siste episodene dog..

Det er absolutt ikke mye jeg ikke likte i siste sesong av Dexter, men det var en litt større ting jeg ikke likte helt. Hehe. Kan nesten ikke nevne det, annet enn på PM, pga spoiler. :) Men det var det han gjorde på sykehuset og med vannet.

Edit: Ang. Heroes sesong 4. Var ikke helt fan av tivoligreiene og theodore bagwell. Hehehe. Synes mye var interessant, men de trengte ikke å dra det ut over en hel sesong+. Men fikk lyst å se mer etter siste episodene. De terget liksom opp til noe stort.

Og det betyr ikke at jeg ikke synes det var spennende, eller at serien ikke var god lenger. Bare det at det skjedde noe jeg ikke likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke mye jeg ikke likte i siste sesong av Dexter, men det var en litt større ting jeg ikke likte helt. Hehe. Kan nesten ikke nevne det, annet enn på PM, pga spoiler. :) Men det var det han gjorde på sykehuset og med vannet.

Edit: Ang. Heroes sesong 4. Var ikke helt fan av tivoligreiene og theodore bagwell. Hehehe. Synes mye var interessant, men de trengte ikke å dra det ut over en hel sesong+. Men fikk lyst å se mer etter siste episodene. De terget liksom opp til noe stort.

Og det betyr ikke at jeg ikke synes det var spennende, eller at serien ikke var god lenger. Bare det at det skjedde noe jeg ikke likte.

Don't tell a thing.. :mrgreen:

Har ikke sett noe ang det.. haha.. Kompis av meg røpet noe jeg ikke ville vite, men har heldigvis glemt det.. :lol:

Btw:

3ewAeSD.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ''safe house'' :P

House dabbet av etter de 2 første sesongene.

Dexter hadde teit avsluttning synes jeg.

Lost dabbet også ut etterhvert, må dessverre innrømme at prison break også dabbet ut etterhvert..

Er få serier som holder seg like bra. Synes Criminal Minds har holdt seg veldig bra, har sett hver eneste episode, og nylig startet den nye sesongen, og den var like spennende :D

The big bang theory synes jeg holder seg bra også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper været fortsetter tradisjonen med lite snø i Oslo denne vinteren! Skal kjøre CRXen såeh :P

Gleder meg til å sitte fast her og der og plage nabolag med prompepottas lyd :P

Elsker stillheten om vinteren, spesielt rundt juletider når alle sitter inne bortsett fra noen muslimer i gatene (haha, hver gang) samt meg som får tomme gater å boltre meg på (sideleeeengs!!)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidelengs? skal jeg love deg! kjørte hele ekebergveien sidelengs lille julaften i fjor, for å kjøpe kebab, med 10-14 cm nysnø, fabelaktig! :D

Selv med diesel og automat var det fantastisk gøy! lite gass, lite lyd, bare gli bortover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidelengs? skal jeg love deg! kjørte hele ekebergveien sidelengs lille julaften i fjor, for å kjøpe kebab, med 10-14 cm nysnø, fabelaktig! :D

Selv med diesel og automat var det fantastisk gøy! lite gass, lite lyd, bare gli bortover :)

hvordan blir dette med splitter nye piggdekk da? :P følgte med bilen, sku vell gjerne hatt noen vanlige vinterdekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper været fortsetter tradisjonen med lite snø i Oslo denne vinteren! Skal kjøre CRXen såeh :P

Gleder meg til å sitte fast her og der og plage nabolag med prompepottas lyd :P

Elsker stillheten om vinteren, spesielt rundt juletider når alle sitter inne bortsett fra noen muslimer i gatene (haha, hver gang) samt meg som får tomme gater å boltre meg på (sideleeeengs!!)!

Sitter ikke fast med forhjulstrekk? :P Det er sjeldent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan blir dette med splitter nye piggdekk da? :P følgte med bilen, sku vell gjerne hatt noen vanlige vinterdekk..

Skal nok gå fint det, men piggdekk har en hardere gummiblanding enn piggfritt.

Tror ikke de vil gripe verken mer eller mindre på slikt føre, puddersnø er like digg i bil som alpint! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...