Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ingen E46 320D som ble levert med dieselvarmer? Ingen som skriver noe om det på finn.. Er omtrent et must på diesel for min del, helst med tidsur for varm bil om morningen! :P

Tviler på at det ble levert fra fabrikk. Får ikke webasto på F30\31 levert fra fabrikk heller. Må da opp på F10\11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som virker mest trangsynt her er deg, gallay. Dette forumet består av BMW-interesserte, betyr det at samtlige må spy av alle andre bilmerker?

Hahaha, nei da :P Jeg bryr meg veldig lite om hva folk liker, folk har lov å gjøre hva de vil. Jeg har skrevet tidligere at jeg kunne tenkt meg noe annet enn bmw, men i realiteten forblir det bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!! Jeg tar gjerne en Vaghini Murcielago LP670-4 SV, jeg... :)

Om man ikke klarer å anerkjenne og beundre noen VAG konsernets biler så vet jeg ikke helt hva jeg skal mene...

Bugatti Veyron

Bentley Mulsanne

Bentley Continental GT

Vaghini Murcielago/Aventador

Audi R8

Alle overnevnte biler ble helhetlig utviklet under VAG.

Audi som merke er en ting, men VAG er MIIIIIIIILEVIS foran BMW hva R&D gjelder! Fra en VW Up til en Bentley Mulsanne til en Veyron SS til  VW Touareg V10 TDi til en Murcielago SV... Det er ikke en eneste ting på fire hjul de ikke klarer å beherske kunsten av.

Og tro meg når jeg sier at Audi er rett oppi ræva til BMW når det gjelder motorsport også. Det er ikke alltid at en luksuscoupe (M3) klarer å riste fra seg en superbil (R8) på bane, det har jeg sett med egne øyne...

Og Audi er kongen av den racingen som jeg mener er den tøffeste: endurance racing - det kan hvertfall ikke nektes.

Njah, ville heller chille i en rolls-royce jeg da.....ooooops den eies jo av bmw konsernet :lol: 

4c0b48e46311a49cbabc0e22032a6ab8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!! Jeg tar gjerne en Vaghini Murcielago LP670-4 SV, jeg... :)

Om man ikke klarer å anerkjenne og beundre noen VAG konsernets biler så vet jeg ikke helt hva jeg skal mene...

Bugatti Veyron

Bentley Mulsanne

Bentley Continental GT

Vaghini Murcielago/Aventador

Audi R8

Alle overnevnte biler ble helhetlig utviklet under VAG.

Audi som merke er en ting, men VAG er MIIIIIIIILEVIS foran BMW hva R&D gjelder! Fra en VW Up til en Bentley Mulsanne til en Veyron SS til  VW Touareg V10 TDi til en Murcielago SV... Det er ikke en eneste ting på fire hjul de ikke klarer å beherske kunsten av.

Og tro meg når jeg sier at Audi er rett oppi ræva til BMW når det gjelder motorsport også. Det er ikke alltid at en luksuscoupe (M3) klarer å riste fra seg en superbil (R8) på bane, det har jeg sett med egne øyne...

Og Audi er kongen av den racingen som jeg mener er den tøffeste: endurance racing - det kan hvertfall ikke nektes.

Men at den m3en du snakker om snart er 10 år gammel og holder følge med en R8 som er splitter ny og skal være så grom og fin , det er jo bare helt rått syntes nå jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det ble levert fra fabrikk. Får ikke webasto på F30\31 levert fra fabrikk heller. Må da opp på F10\11

Hm får dra opp en størrelse og se på 525dt istedenfor da.. ;)

Veldig usikkert om jeg kjøper Audi'en eller ikke.. Tar nok tid å få min solgt, og Audi'en ligger også for salg.

Fare for at Audi'en ryker først! hehe.. :)

JA jeg er i hovedsak BMW-mann, men andre bilmerker har også interressante modeller.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...