Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare si at TVshop har blitt erstattet med tvins.com... Og de selger en helt rå "Nicer Dicer Plus til kun 699kr! Har man ikke råd tild et kan man kjøpe den på avbetaling til kun 107kr pr mnd!Og med på kjøpet får man faktisk med hele SEKS skjæreblader!!!!

Og det bilprogrammet "King of Cars" er ett elendig bil-salg show som går kl 06 om morgenen på lørdager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men den e grei. Du veit vell kor uttrøkket nordlending stamme fra å da? Eller har du ei egen meining om d?

Ta nu å trø litt kunnskap inn i tryne dett før du uttale dæ som en førbanna idiot.

Enlighten me, Sir Allknowing. Siden du vet så mye om dette.

Bra du følger stereotypen med språket, og dermed gjør skam på landsdelen.

Unger az.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at TVshop har blitt erstattet med tvins.com... Og de selger en helt rå "Nicer Dicer Plus til kun 699kr! Har man ikke råd tild et kan man kjøpe den på avbetaling til kun 107kr pr mnd!Og med på kjøpet får man faktisk med hele SEKS skjæreblader!!!!

Og det bilprogrammet "King of Cars" er ett elendig bil-salg show som går kl 06 om morgenen på lørdager...

Får faktisk med ergonomisk rotfeultskreller og!! Haha, værste er at jeg har lyst å teste den..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at TVshop har blitt erstattet med tvins.com... Og de selger en helt rå "Nicer Dicer Plus til kun 699kr! Har man ikke råd tild et kan man kjøpe den på avbetaling til kun 107kr pr mnd!Og med på kjøpet får man faktisk med hele SEKS skjæreblader!!!!

Hahaha, satt og så på akkurat det samme på holdeplassen i natt. Utrolig mye piss på tv en lørdags morgen. Det verste var at jeg faktisk så to episoder av det bilprogrammet.

Treg natt på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker en pizza som hvertfall ble solgt på Rimi tidligere, som jeg mener het Brickoven? Var firkantet og hadde pepperoni, små biter av pølse som fyll mener jeg det var bare. Smakte helt nydelig, men forsvant for mange år siden, men finner ikke noe om den på nettet. Burde fått sånn fanpage på facebook som Tropo fikk og kom tilbake igjen!

EDIT:

http://vgd.no/forbruker/mat-og-drikke/tema/1062125/tittel/beste-frossenpizza/side/1

Der er det flere som nevner den, så vet den fantes og het det..

EDIT 2: 

Bilde av esken, og test av pizzaen fra 2007, tenk at en så stor pizza kostet 20 kroner :o http://www.osloby.no/nyheter/Freschetta-Brick-Oven-Italiano-Classico-6460579.html#.Ulj6VlDDu2U

Pizzatest.-A70freschITALIANOCLASSICO0702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at TVshop har blitt erstattet med tvins.com... Og de selger en helt rå "Nicer Dicer Plus til kun 699kr! Har man ikke råd tild et kan man kjøpe den på avbetaling til kun 107kr pr mnd!Og med på kjøpet får man faktisk med hele SEKS skjæreblader!!!!

Eller man kan kjøpe den på eBay for 150kr. Tror de har en grei fortjeneste. :)

Min (kjøpt på eBay) knakk første gang jeg brukte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det brukeren 653csi du tenker på? Han bor på nordmøre, og pusser opp felger for andre(tror jeg)

Spotta denne farkosten på vei hjem fra jobb igår kveld http://www.budstikka.no/nyheter/her-suser-to-menn-over-kolsastoppen-i-flyvende-gummibat-1.8108838

Måtte flire da jeg skjønte hva det var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal begynne og kjøpe varer f.eks på elkjøp som har retur rett, en på jobben har gjort dette nå med over 70 varer, nettopp fra elkjøp, han "kjøpte" 50" tv kun for og få med seg em i fotball, samt han kjøper svindyre kameraer og returnerer varen når han kommer hjem fra Kina osv.. men nå er han blitt svartelista der, så nå skal han ta neste butikk og gjøre det samme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...