Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Husk at dette var for ett år siden...MYE har skjedd med mercedes siste året! A/CLA har tatt markedet med storm....

Så har det skjedd mye med BMW igjen det siste året også, og mer er på trappene....Men ja, BMW må skjerpe seg for å holde den avstanden til sine konkurrenter og dem som de bør frykte mest er Audi...

Ujillt! noen du kjenner til eller?

Var heldigvis ikke han jeg trodde det var, kunne likne veldig på fargen og felgene men han har ikke glass takluke, ikke lakkerte dørhåndtak eller sota bakvinduer. Han er også eldre enn 28 år som det sto at føreren var :)

i3 har 170 bakhjulshester, lavt tyngdepunkt og forholdsvis lav vekt.. Det må vel være noe som gleder entusiasten i deg?

Ikke i det hele tatt, ikke med det utseende der. Tesla Modell S derimot gleder entusiasten i meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallay, on 24 Oct 2013 - 23:37, said: Eneste brukbare mercer er bygget av Brabus

....eller før 1983 ;)

Dette betyr at du mener at hverken W124 eller W201 hører til blandt MB´s beste modeller. Dette vet du at ikke er korrekt så hvorfor skrive det?... :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har det skjedd mye med BMW igjen det siste året også, og mer er på trappene....Men ja, BMW må skjerpe seg for å holde den avstanden til sine konkurrenter og dem som de bør frykte mest er Audi...

Var heldigvis ikke han jeg trodde det var, kunne likne veldig på fargen og felgene men han har ikke glass takluke, ikke lakkerte dørhåndtak eller sota bakvinduer. Han er også eldre enn 28 år som det sto at føreren var :)

Ikke i det hele tatt, ikke med det utseende der. Tesla Modell S derimot gleder entusiasten i meg :)

Og du føler ikke det blir litt feil å påstå at BMW utvikler biler på tvers av hva entusiastene vil pga du er uenig i designuttrykket på modellen? Hva med de som liker utseendet da? De er ikke entusiaster de?

Godt å vite at vi har funnet fasiten for smak iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla model S er bare en dårlig blanding av Maserati og Jaguar. Fysj og fysj så kjedelig den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla har blitt kjedelig de siste ukene/mnd, fordi det finnes altfor mange av dem! mengden har såklart ikke noe med bilen i seg selv å gjøre, men når det blir så vanlig så er det ikke noe spennende lenger, ikke noe uvanlig, og selv mondeo er sjeldnere å se rundt på Oslo's veier om dagen...

Glad i å skille meg litt ut jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo sant SigurdE36 :)

Ikke sant Wicky124  \:D/  ??

BMW har mange mange år igjen til de er en like stor og komplett billeverandør som Mercedes....

Tesla har blitt kjedelig de siste ukene/mnd, fordi det finnes altfor mange av dem! mengden har såklart ikke noe med bilen i seg selv å gjøre, men når det blir så vanlig så er det ikke noe spennende lenger, ikke noe uvanlig, og selv mondeo er sjeldnere å se rundt på Oslo's veier om dagen...

Enig der...Kryr av teslaer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist men sant, det påvirker meg litt og. 3-serier OVER ALT, men jeg kommer til å ende opp med en uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...