rublings Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hva de nye er vet jeg ikke, men de gamle er noe delskinn-greier. e8x og e9x bruker i hovedsak samme stoler ja. Sikker på dette? Jeg er såpass feit at jeg akkurat sitter perfekt i min e90 i ytterste innstilling, mens jeg føler det presser litt på sidene i damen sin e82. Kan det være fordi hun har delskinn og jeg har fullskinn? Skulle vel ikke ha noe å si tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Det er endel forskjell på setene ja. Jeg merker ganske stor forskjell på de nye og gamle mine. Pre-facelift 1-serie har også bedre seter enn de jeg hadde synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Så de er forskjellig ja. Syns det er rart at de har helt likt design på 1 og 3-seriene. Pre-facelift er bedre? Har du prøvd begge deler altså? Syns setene er veldig like komfortmessig både på min pre-face e90 og hennes "facelift" e82. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ja, jeg har prøvt andreaskarm her inne sine seter, og de er endel bedre enn de jeg hadde. De kan igrunn sammenlignes med 1M-setene jeg har nå sånn rent comfortmessig, men kvaliteten på 1M-setene virker noe høyere ut. Ellers synes jeg de setene jeg hadde var trangere enn begge disse, som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Oslo Motorshow! HEpp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 En kompis av meg har handla wisefab til e36 turboen hans, fy faen så sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Jeg tror jeg kan gi Wicky god konkurranse der. Jeg har punkert ikke mindre enn 5 ganger siden august i fjor. Alle gangene på asfalt, 3 av dem på firefelts motorvei. For å si det sånn - jeg kjører ikke rundt med kun en boks med punkteringsskum i bilen hehe. Nei det kan du ikke. ganger på ett år? pfft.... prøv 7 ganger på EN sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Moralen er, ikke ha masse penger liggende i bilen. Den kan bli stjålet. Jeg har alltid masse penger liggende i bilen...håper de blir stjælt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ser altså så koselig ut at http://www.break.com/video/audi-vs-kawasaki-ninja-2532249 Minnet meg om min kjøring hver morgen på vei til jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 !!! Må låne mario2 en gang as...aldri spilt det... Oslo Motorshow! HEpp! Skal dit senere idag... blir artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Snake rattle n roll er jo det beste nes spillet ever. Chip n dale er også tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 på min 91, har jeg elektriske sideputer, genialt om du er feit\tynn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 !!! Har faktisk aldri hørt om lolo eller snake spillet før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har du hørt om multisitat Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Har du hørt om å ikke gjenta samme innlegg flere ganger? haha Kommer alltid på multisitat sånn på slutten av tråden når jeg skal svare på alt...Og da orker jeg ikke starte på nytt men jeg multisitatet på siste innlegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg