Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva de nye er vet jeg ikke, men de gamle er noe delskinn-greier. e8x og e9x bruker i hovedsak samme stoler ja.

Sikker på dette? Jeg er såpass feit at jeg akkurat sitter perfekt i min e90 i ytterste innstilling, mens jeg føler det presser litt på sidene i damen sin e82. Kan det være fordi hun har delskinn og jeg har fullskinn? Skulle vel ikke ha noe å si tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de er forskjellig ja. Syns det er rart at de har helt likt design på 1 og 3-seriene.

Pre-facelift er bedre? Har du prøvd begge deler altså? Syns setene er veldig like komfortmessig både på min pre-face e90 og hennes "facelift" :D e82.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har prøvt andreaskarm her inne sine seter, og de er endel bedre enn de jeg hadde. De kan igrunn sammenlignes med 1M-setene jeg har nå sånn rent comfortmessig, men kvaliteten på 1M-setene virker noe høyere ut. Ellers synes jeg de setene jeg hadde var trangere enn begge disse, som du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan gi Wicky god konkurranse der. Jeg har punkert ikke mindre enn 5 ganger siden august i fjor. Alle gangene på asfalt, 3 av dem på firefelts motorvei.  For å si det sånn - jeg kjører ikke rundt med kun en boks med punkteringsskum i bilen hehe.

Nei det kan du ikke.

ganger på ett år? pfft.... prøv 7 ganger på EN sesong :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...