fish Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hehehe... https://www.youtube.com/watch?v=tFGslzSTqIg#t=81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hva tror dere om 19/20" Gs Retro på e61? Er ikke helt overbevist selv men hadde vert artig å prøvd noe nytt. Tror egentlig det blir for stort med den størrelse på di felgene.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hva tror dere om 19/20" Gs Retro på e61? Er ikke helt overbevist selv men hadde vert artig å prøvd noe nytt. Tror egentlig det blir for stort med den størrelse på di felgene.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Jeg ville fått tak i noen bilder elns, for en slik combo fungerer enten veldig bra eller helt uffatelig dårlig Synest allerede ved at ved 18" så starter rs designet å bli litt i tynneste laget. GS retro er forøvrig veldig kjipe felger generelt sett, eneste rs kopiene som er noe å ha er dem mange har kjøpt fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Gratulerer til wicky som vant Krauss DA maskin i E30meet sin konkurranse haha hermano90 sa det til meg istad, også skjønte jeg ikkeno Men ja..nå blirre polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Jeg ville fått tak i noen bilder elns, for en slik combo fungerer enten veldig bra eller helt uffatelig dårlig Synest allerede ved at ved 18" så starter rs designet å bli litt i tynneste laget. GS retro er forøvrig veldig kjipe felger generelt sett, eneste rs kopiene som er noe å ha er dem mange har kjøpt fra England.Ja er egentlig enig Tror ikke det er så mange så har prøvd det, Finner ingen bilder utenom denne redigerte e60'n http://i.imgur.com/DUmcE.jpg Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Hva tror dere om 19/20" Gs Retro på e61? Er ikke helt overbevist selv men hadde vert artig å prøvd noe nytt. Tror egentlig det blir for stort med den størrelse på di felgene.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Retro felgene må ha litt gummi og ikke dekk strekk syns jeg. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Tror jeg går for noe mer safe jeg Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Jeg ville fått tak i noen bilder elns, for en slik combo fungerer enten veldig bra eller helt uffatelig dårlig Synest allerede ved at ved 18" så starter rs designet å bli litt i tynneste laget. GS retro er forøvrig veldig kjipe felger generelt sett, eneste rs kopiene som er noe å ha er dem mange har kjøpt fra England. RS design i noe over 18 er rart, blir som å putte gresskar size tits på en 50kg bimbo - ikke ment for å være sånn;) Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Vi traff spot-on ang huskjøp nå i sommer. Kikka på leiligheter, men opp kom et hus vi måtte pusse opp. Klinka til, og nå mangler vi kun elektrikeren. Godt å ha kommet seg på boligmarkedet, og fått et "nytt" hus innvendig, grei hage, osv osv, for rett over millionen. Blir å bo der noen år, så selge med god fortjeneste forhåpentligvis. Da kan vi og finne et større og finere hus. Med garasje! Heldig for deg her i Fredrikstad får man bare møk under 1,5 .... da må man som regel gjøre mye ! fant ett til 1,7 i nærheten av deg jeg leier nå med stor dobbelgarasje, der må det dreneres rundt hele huset...... badet bør gåes over +++ 117 kvadrat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Kjenner det skal bli helt greit med en tur til Dubai på fredag.. Og tror det skal bli rimelig spesielt å spise middag på 7-stjerners restaurant.. Må vel barbere trynet da så jeg ser litt skapelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Kjenner det skal bli helt greit med en tur til Dubai på fredag.. Og tror det skal bli rimelig spesielt å spise middag på 7-stjerners restaurant.. Må vel barbere trynet da så jeg ser litt skapelig ut Da må du nok barbere , vis ikke så kommer du nok ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Da må du nok barbere , vis ikke så kommer du nok ikke inn Say what? Hvordan er det med sjeiker da, blir de utvist ved inngangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Har man nok penger kan man se ut som man vil tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Skulle ønske jeg hadde så masse penger... haha Skal du dit med fruen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Haha, skulle jeg og ønske.. Nei med familien denne gangen.. Mormor og Morfar inviterer alle på tur, kan ikke si nei da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg