Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva tror dere om 19/20" Gs Retro på e61? Er ikke helt overbevist selv men hadde vert artig å prøvd noe nytt. Tror egentlig det blir for stort med den størrelse på di felgene..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg ville fått tak i noen bilder elns, for en slik combo fungerer enten veldig bra eller helt uffatelig dårlig :P Synest allerede ved at ved 18" så starter rs designet å bli litt i tynneste laget. GS retro er forøvrig veldig kjipe felger generelt sett, eneste rs kopiene som er noe å ha er dem mange har kjøpt fra England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fått tak i noen bilder elns, for en slik combo fungerer enten veldig bra eller helt uffatelig dårlig :P Synest allerede ved at ved 18" så starter rs designet å bli litt i tynneste laget. GS retro er forøvrig veldig kjipe felger generelt sett, eneste rs kopiene som er noe å ha er dem mange har kjøpt fra England.

Ja er egentlig enig :P Tror ikke det er så mange så har prøvd det,

Finner ingen bilder utenom denne redigerte e60'n http://i.imgur.com/DUmcE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om 19/20" Gs Retro på e61? Er ikke helt overbevist selv men hadde vert artig å prøvd noe nytt. Tror egentlig det blir for stort med den størrelse på di felgene..

Retro felgene må ha litt gummi og ikke dekk strekk syns jeg.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS design i noe over 18 er rart, blir som å putte gresskar size tits på en 50kg bimbo - ikke ment for å være sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff spot-on ang huskjøp nå i sommer. Kikka på leiligheter, men opp kom et hus vi måtte pusse opp. Klinka til, og nå mangler vi kun elektrikeren. Godt å ha kommet seg på boligmarkedet, og fått et "nytt" hus innvendig, grei hage, osv osv, for rett over millionen. Blir å bo der noen år, så selge med god fortjeneste forhåpentligvis. Da kan vi og finne et større og finere hus. Med garasje!

Heldig for deg :) 

her i Fredrikstad får man bare møk under 1,5 .... da må man som regel gjøre mye ! 

fant ett til 1,7 i nærheten av deg jeg leier nå med stor dobbelgarasje, der må det dreneres rundt hele huset...... badet bør gåes over +++ 117 kvadrat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...