Erik89 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Du kan også høre litt rundt om et bil leieselskap her i Norge har en bil der som de trenger hjem til Norge igjen. Om du er heldig så får du en god pris på å kjøre den hjem for dem
Jordfræsar Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Våkner opp med tette bihuler og hodepine... jessda! Blir er heidundrende dag.
Hansh Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Du kan også høre litt rundt om et bil leieselskap her i Norge har en bil der som de trenger hjem til Norge igjen.Om du er heldig så får du en god pris på å kjøre den hjem for dem Takk, var et godt forslag! Håper egentlig alt går smertefritt siden jeg også skal svime rundt på messe der et par dager før jeg må være i Stavanger fredag morgen på et arrangement, før jeg endelig kan reise hjem fredag ettermiddag. I verste fall får jeg satse på at noen skal ha en sprek BMW fraktet til Norge.. -Kanskje jeg skal handle meg ny bil når jeg først er der?
fish Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Starta dagen jævli fint her nå, på vei inn på jobb kom det ei vindkule og slo den tunge døra rett over tommelen min..Gjør nesten komisk vondt, revna både oppe og under Auu.. Det som kanskje er tragikomisk her er at akkurat da du hadde fått dratt tommelen til deg, så blåste du på den for å dempe smertene. Dvs, at "vind" både forårsaket smertene og dempet smertene. Stemmer det?
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Vet ikke om det er "lov", men gjør det likevel. Onkelungen min har medt seg på Seg og Hørs Sommerstjerner. Hadde jo vært gøy om hun hadde vunnet! http://sh.fbcustom.com/c/sh/user/116
Dufniall Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Du kan også høre litt rundt om et bil leieselskap her i Norge har en bil der som de trenger hjem til Norge igjen.Om du er heldig så får du en god pris på å kjøre den hjem for dem Takk, var et godt forslag! Håper egentlig alt går smertefritt siden jeg også skal svime rundt på messe der et par dager før jeg må være i Stavanger fredag morgen på et arrangement, før jeg endelig kan reise hjem fredag ettermiddag. I verste fall får jeg satse på at noen skal ha en sprek BMW fraktet til Norge.. -Kanskje jeg skal handle meg ny bil når jeg først er der? Kan jo sjekke innom http://www.returbil.no/ Er et par biler fra Stavanger der...
Marius2002 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 http://sh.fbcustom.com/c/sh/user/116 Hev inn en stemme jeg
wicky124 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Har kjørt på nye yokohama advan sport siden fredagen og kan vel si at jeg er over middels fornøyd...mindre veistøy. bra drenering ved vannplaning, samt mindre sporing, selv med 265-30-22 dekk...hmm..
knut_olestad Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Starta dagen jævli fint her nå, på vei inn på jobb kom det ei vindkule og slo den tunge døra rett over tommelen min..Gjør nesten komisk vondt, revna både oppe og under Auu.. Det som kanskje er tragikomisk her er at akkurat da du hadde fått dratt tommelen til deg, så blåste du på den for å dempe smertene. Dvs, at "vind" både forårsaket smertene og dempet smertene. Stemmer det? Gjorde ikke det faktisk, bare kikka på den og bort på resepsjonsdama som satt der som ett spørsmålstegn før hun reiv meg med for å plastre Det gikk ikke helt opp for meg hva som skjedde liksom
Hansh Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Du kan også høre litt rundt om et bil leieselskap her i Norge har en bil der som de trenger hjem til Norge igjen.Om du er heldig så får du en god pris på å kjøre den hjem for dem Takk, var et godt forslag! Håper egentlig alt går smertefritt siden jeg også skal svime rundt på messe der et par dager før jeg må være i Stavanger fredag morgen på et arrangement, før jeg endelig kan reise hjem fredag ettermiddag. I verste fall får jeg satse på at noen skal ha en sprek BMW fraktet til Norge.. -Kanskje jeg skal handle meg ny bil når jeg først er der? Kan jo sjekke innom http://www.returbil.no/ Er et par biler fra Stavanger der... Smart side, lagret i favoritter sporenstreks! Kommer jeg meg først til Stavanger er det rimelig greit hjem til Bergen med både båt og buss. Blir jeg sittende fast i Tyskland er det jo mye godt å drikke der om ikke annet..
316 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Ek... Pause på to timer før jeg skal ut å bytte 2 sikringer!
Anbefalte innlegg