Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

det skjønner jeg ikke...Kan man ikke skrive "1år 10mnd"? hvor lenge skal man egentlig omtale ungen som "xx mnd"? ser foreldre stadig vekk sier "oi nei ungen min 45mnd... altså...WHY!? bare lurer....

enklere med to tall isteden for tre, haha, men helt seriøst,etter han fyller to år, forsvinner alle måneder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker når vi fire barna lekte og rota og krigde... foreldrene våre har vært igjennom det... så tror jeg skal klare meg igjennom det selv :P

Håper jeg....

Kun etter å ha fått mitt eget barn begynte jeg å tenke på hva mine foreldre har vært gjennom. :)

Av og til måtte tiden gått litt fortere. I kveld har de herjet villmann, slåss og kranglet, rassert begge rommene sine og styrt verre enn verst. Minstejenta på 2 år er fremdeles våken

Jeg har kun et barn, men han klarer på en mirakuløs vis  å rote både soverommet og stuen  rett etter å ha kommet fra barnehagen. I tillegg fikk vi en skrike-natt igår som varte helt til kl. 03:00, og nei, han hadde nok ikke vondt, ville bare ikke sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Terror sovna akkurat. Begynner å bli forkjøla, sammen med foreldrene. Lite festlig!
Og ja, savner tiden han bare lå der du la han. Det funker dårlig nå. Det å spise mat (jeg) er jo et prosjekt i seg selv, iom at jeg må løpe etter han når han skal bort for å vaske henda i vannskåla til bikkjene. Og buret er jo lekestativ for han. 
MEN, det er en morsom tid! Begynner i barnehage og den 2. Desember. Da er han nesten 11 mnd gammel (født 12. Jan). Blir rart, og litt godt? Kjenner heldigvis mange av de som jobber der, så jeg vet han er i gode hender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesing når det gjelder erfaringer med små barn. Man bør selv finne ut hva som er best, men basert på egne erfaringer (har to barn på hhv. 242 og 122 mnd.) kan jeg anbefale at man de første årene setter tempoet litt ned. Fokuser på familielivet fremfor jobb og fritidsaktiviteter. Jeg vet at dette er vanskelig for mange unge i etableringsfasen, men som flere er inne på er det en veldig fin tid når barna er små og den kommer ikke tilbake. Jeg la bilinteressen på hyllen i nesten 10 år av samme årsak. Hus og hytte var viktigere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesing når det gjelder erfaringer med små barn. Man bør selv finne ut hva som er best, men basert på egne erfaringer (har to barn på hhv. 242 og 122 mnd.) kan jeg anbefale at man de første årene setter tempoet litt ned. Fokuser på familielivet fremfor jobb og fritidsaktiviteter. Jeg vet at dette er vanskelig for mange unge i etableringsfasen, men som flere er inne på er det en veldig fin tid når barna er små og den kommer ikke tilbake. Jeg la bilinteressen på hyllen i nesten 10 år av samme årsak. Hus og hytte var viktigere... :)

Bilinteresse må ikke være 24/7, det er nok med den tiden du kjører den. Man må nyte livet til enhver tid, men gull poeng med at familien er viktigst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...