Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har Mercedes holdt seg til V6 stort sett de siste 10 år, at de nå tar i bruk rekkesekser er i bunn og grunn fordi at man skal ha en modulmotor som skal fåes i 3 og 6 sylindre(sikkert flere konfigurasjoner også), siste rekkesekseren deres var den som sitter i min bil og ble igrunn avskrevet rundt år 2000 med dieselrekkepumpe(ikke helt optimalt?) med turbo og ca. 180hk. Forøvrig en kjempemotor. Sammenligner man motoren med 530D motoren til E39 liker jeg denne noe bedre, en mye mer moderne motor som jeg kan se.

At de tar i bruk en rekkeseks konstruksjon igjen synes jeg er ganske morsomt, en langstilt sekser gjør det "billigst" å lage en bil med bakhulstrekk, og det lover godt for framtiden.

Jepp... og ikke minst er "Der Klang"... lydbildet fra en rekkesekser er fenomenalt i forhold til en rekkefirer, men også i forhold til en V6. Mercedes-Benz har to rekkeseksere som har en fantastisk eksoslyd ved pådrag: M110 (f.eks W123 280E) og OM603 (f.eks W124 300D)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te dåke byfolk som er lei av byllivet, sjekk ut denne :

så er det vell ikke tvil hvor dere skal flytte til? :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

hadde ALDRI klart å bo på ett annet sted enn oslo faktisk...ei heller noen av de andre storbyene...Ikke bare fordi jeg har alle mine bekjente her...men også pga tilgjengeligheten på alt, sentral beliggenhet etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet 3 timer i natt. Var en baby som absolutt ikke ville sove her, hvert fall ikke i sin egen seng. Hadde henne i sengen med oss, så forsøkte vi å legge henne i sin egen seng men da ble det bråk umiddelbart, hver eneste gang... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ALDRI klart å bo på ett annet sted enn oslo faktisk...ei heller noen av de andre storbyene...Ikke bare fordi jeg har alle mine bekjente her...men også pga tilgjengeligheten på alt, sentral beliggenhet etc....

Hei wicky, husk at du ikke bor i oslo nå da ;):P din lillestrauming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P forstår det godt. Bor ikke så øde som den videoen fremstiller det. Bor hele 18-19000 på den øyen jeg bor på :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet 3 timer i natt. Var en baby som absolutt ikke ville sove her, hvert fall ikke i sin egen seng. Hadde henne i sengen med oss, så forsøkte vi å legge henne i sin egen seng men da ble det bråk umiddelbart, hver eneste gang... :P

Hehe.. Men pass på sånn at det ikke blir en vane. Da har du det gående lenge!:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...