Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke sikker på det, tviler. Ellers hadde jeg nok hørt noe. Har hatt en del "gromme biler" han. Granada coupe med sekser. Grr!

Skrevet
Ei lita jente satt og gomlet på en sukkerstang mens frisøren klippet.

- Unge dame, du kommer til å få hår på godteriet ditt.

- Yepp, jeg kommer til å få pupper også!

Hahah!

Skrevet

noen som har noen gode viter eller liknende mot riskokere/toyota? :P

Er så drit lei av en kamerat som skriver slike vitser og nedlatende ting mot bmw hele tiden på facebook :o!

Skrevet

Jeg pleide å henvise til nyhetsbildene fra de oversvømte gatene i Japan under jordskjelvet som var nå nylig, der japsebilene fløt rundt og det var ingen Tyske biler å se. Fordi Tyske biler er laget av ordentlige materialer med god kvalitet så de sank jo med en gang mens de Japanske bilene er laget av billig og simpel plast som flyter like godt som alt annet søppel :wink: Jeg stussa over at det aldri var noen tyske biler å se og godt var det tenkte jeg, helt til de viste bilder av ødeleggelsene vannmengdene hadde forårsaket etter det trakk seg tilbake. Da sto det mange Mercer og BMWer igjen med hauger av plastikkbiler over seg :wink:

Skrevet
Vet dere hvorfor de bygger de nye Baylinerne med glassgulv da? :)

Får man Bayliner med glassgulv også nå? De finner på mye rart der borte i USA :roll:

En ting er sikkert, jeg har lyst på båt dog noe tradisjonellt Norsk. Må ikke glemme at Norske båter er kjent ute i verden for ypperlig kvalitet :)

Skrevet
Vet dere hvorfor de bygger de nye Baylinerne med glassgulv da? :)

Får man Bayliner med glassgulv også nå? De finner på mye rart der borte i USA :roll:

En ting er sikkert, jeg har lyst på båt dog noe tradisjonellt Norsk. Må ikke glemme at Norske båter er kjent ute i verden for ypperlig kvalitet :)

Windy er et godt eksempel på Norske båter som er verdenskjent.

35_006_fullscreen.jpg

Ellers har vi selv per nå en Askeladden 635 Freestyle, men har hatt tidligere både Skibsplast, Uttern, Sea Ray og Finnmaster. Svært fornøyd med alle, og alt til sitt bruk :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...