Thomaz Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Hadde 7 liters tank på Yamaha WR426'n jeg hadde, kom meg vell 9 mil eller noe på det, ikke den beste tursykkelen med andre ord Men morro med motard! Fint når man bare skal ut å nyte fineværet. Får ekstremt god oversikt med oppreist sittestilling, og pga. lav vekt er de ofte svært lettkjørte. (Min var 128kg) Kjøpte en "sportstouring" nå i år, merke det har sine fordeler det også-- Tenker da spesielt på mye lengre serviceintervall, og at det er en bedre turkamerat dersom du skal lengre enn 3-4 mil Høyt forbruk på disse motardene a ! Min r1 ligger på 0,5-0,8 alt etter som. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Thundercat'en din er nok en hel del mer behagelig enn en moderne R-sykkel. Men det går vel absolutt an å kjøre tur med det også ja. Merka den første lille turen på 6 mil eg hadde på enduroen min, det var et smertehelvette i baken på vei hjem igjen. Og det var etter å ha kjørt noen 5-6000km med den andre sykkelen min den sesongen. Men det gikk seg fort til, nå merker eg ikke noe særlig til det harde setet, men eg har til gode å ta noen skikkelige turer på den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Sikkert mange som har sett den, men uansett fin å starte dagen med: http://www.youtube.com/watch?v=MhgvyWNpzwM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 En ung kvinne finner tonen med en mann på en bar, kvinnen får med seg mannen hjem.Når de er kommet hjem til kvinnen lurer hun på om de skal ha 69er.Mannen vet ikke hva det er og kvinnen forklarer: jeg ligger med hodet i skrittet ditt og du med hodet i mitt.Når de er kommet igang slepper kvinnen en fjert å beklager, ikke lenge etter slipper hun en til og da sier mannen: vist du skal slippe 67 til så gidder jeg faen ikke !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 En ung kvinne finner tonen med en mann på en bar, kvinnen får med seg mannen hjem. Når de er kommet hjem til kvinnen lurer hun på om de skal ha 69er. Mannen vet ikke hva det er og kvinnen forklarer: jeg ligger med hodet i skrittet ditt og du med hodet i mitt. Når de er kommet igang slepper kvinnen en fjert å beklager, ikke lenge etter slipper hun en til og da sier mannen: vist du skal slippe 67 til så gidder jeg faen ikke !! haha! Husker da jeg var russ, vi satt i norsk time og ei jente spurte læreren hva orgie var for noe hele gruppa lo som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Orgie er en gjeng rare mennesker som putter tinga sine overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Hei! Hvor kan jeg fremdeles bestille PS4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 HEI du kan bestille fra internett! Shattered og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Wicky er i slaget i dag Wickybalboa support avdeling. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Et sted hvor de kan levere i november da. De fleste tar ikke i mot flere bestillinger en gang, mens noen har midten av januar som levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Komplett tar forhåndsbestillinger med lanseringsdatoen i november. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Noen som vet når nye Xboxen kommer ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 GODT å være hjemme i Norge igjen, selv om været med regn og sånt er trist... Kaldt vann fra springen og saft når man er tørst <3 <3 Forventet litt snø her og der, men det ser ut som at høsten ikke er ferdig enda :/ Kom hjem til helvetes bunke med brev, sur Gjensidige som prøvde å få fatt i meg pga broderns E28-ulykke (smartassen leverte ikke skademelding engang!), tomt kjøleskap, en PC jeg må bytte harddisk på og reinstallere shitloads med software og data på, skifte til vinterdekk og mye smått... Blir MYE å gjøre t.o.m. søndag!Men etter det skal jeg nyte godværet med ca. 20 nye Xbox 360 spill Jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe PS4 eller Xbox 3, går så fort lei spill nå, selv om jeg GLEDER MEG til å game GTA5, Forza 4, Injustice og Crysis 3 de neste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Han har ikke tatt livet av E28'n? Har ikke fått med meg alt her i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Komplett tar forhåndsbestillinger med lanseringsdatoen i november. Ubekreftet 16.jan.2014 står det på leveringsdato, det gidder jeg ikke vente på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg