Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde 7 liters tank på Yamaha WR426'n jeg hadde, kom meg vell 9 mil eller noe på det, ikke den beste tursykkelen med andre ord :P

Men morro med motard! Fint når man bare skal ut å nyte fineværet. Får ekstremt god oversikt med oppreist sittestilling, og pga. lav vekt er de ofte svært lettkjørte. (Min var 128kg)

Kjøpte en "sportstouring" nå i år, merke det har sine fordeler det også-- Tenker da spesielt på mye lengre serviceintervall, og at det er en bedre turkamerat dersom du skal lengre enn 3-4 mil :)

Høyt forbruk på disse motardene a ! Min r1 ligger på 0,5-0,8 alt etter som.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thundercat'en din er nok en hel del mer behagelig enn en moderne R-sykkel. Men det går vel absolutt an å kjøre tur med det også ja. Merka den første lille turen på 6 mil eg hadde på enduroen min, det var et smertehelvette i baken på vei hjem igjen. Og det var etter å ha kjørt noen 5-6000km med den andre sykkelen min den sesongen. Men det gikk seg fort til, nå merker eg ikke noe særlig til det harde setet, men eg har til gode å ta noen skikkelige turer på den da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ung kvinne finner tonen med en mann på en bar, kvinnen får med seg mannen hjem.

Når de er kommet hjem til kvinnen lurer hun på om de skal ha 69er.
Mannen vet ikke hva det er og kvinnen forklarer: jeg ligger med hodet i skrittet ditt og du med hodet i mitt.

Når de er kommet igang slepper kvinnen en fjert å beklager, ikke lenge etter slipper hun en til og da sier mannen: vist du skal slippe 67 til så gidder jeg faen ikke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ung kvinne finner tonen med en mann på en bar, kvinnen får med seg mannen hjem.

Når de er kommet hjem til kvinnen lurer hun på om de skal ha 69er.

Mannen vet ikke hva det er og kvinnen forklarer: jeg ligger med hodet i skrittet ditt og du med hodet i mitt.

Når de er kommet igang slepper kvinnen en fjert å beklager, ikke lenge etter slipper hun en til og da sier mannen: vist du skal slippe 67 til så gidder jeg faen ikke !!

haha! :P

Husker da jeg var russ, vi satt i norsk time og ei jente spurte læreren hva orgie var for noe :P hele gruppa lo som bare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT å være hjemme i Norge igjen, selv om været med regn og sånt er trist... Kaldt vann fra springen og saft når man er tørst <3 <3 Forventet litt snø her og der, men det ser ut som at høsten ikke er ferdig enda :/

Kom hjem til helvetes bunke med brev, sur Gjensidige som prøvde å få fatt i meg pga broderns E28-ulykke (smartassen leverte ikke skademelding engang!), tomt kjøleskap, en PC jeg må bytte harddisk på og reinstallere shitloads med software og data på, skifte til vinterdekk og mye smått... Blir MYE å gjøre t.o.m. søndag!
Men etter det skal jeg nyte godværet med ca. 20 nye Xbox 360 spill :D Jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe PS4 eller Xbox 3, går så fort lei spill nå, selv om jeg GLEDER MEG til å game GTA5, Forza 4, Injustice og Crysis 3  de neste ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...