316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Neida, skal spare de til julebord på Kielferja. Trenger noe lommepenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Neida, skal spare de til julebord på Kielferja. Trenger noe lommepenger skal på julebord med den selv, i februar er det vell om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ah, 26 november er det avreise her. Første dagen på jobb etter fødselspermisjon. Tror jeg må ta det rolig ellers kommer jeg til å bli ufattelig drita. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Vurderte julebord cruise med nye danskebåten fra Bergen, men fant ut at båt kan jeg ver på når jeg er på jobb Ble heller en weekendtur til Berlin Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Julebord med hele maritime fagskole rogaland, maskin + nautisk linje! På danskebåten i desember! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Julebord fikk jeg nok av i fjor.. I år ble det bilskruing istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ah, 26 november er det avreise her. Første dagen på jobb etter fødselspermisjon. Tror jeg må ta det rolig ellers kommer jeg til å bli ufattelig drita. tenkte jeg skulle prøve meg på det de synger om her jeg hehe se hvor lenge jeg holder ut drekker ikke så mye lenger, på slankern vøtt og alkohol er kaloribombe deluxe gåkke så fort ned for tia, men er da nedover ivaffall gått ned 40kg sia mai nå, men målet er 2 sifra vekt før nyttår (7kg igjen ca) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ikke vært på julebord, eller andre arrangerte jobbfester på skikkelig mange år. Syns sånt er skikkelig kleint. Påtatt hygge etterfulgt av rølp alle må forholde seg til på jobb etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Dette julebordet er da heldigvis på en båt så de som vil menge seg med hverandre gjør det og de som vil unngå hverandre gjør det. Blir verre om man er låst på et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ser gøy ut ikkesant? Har ei sånn kjærre til sags billig, kom å kjøp fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ser litt malplassert ut bak huset ditt, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Da har eldste datter gjort seg ferdig med tenårene, og går inn inn i 20-årene som 20-åring i dag. Gratulerer til bcRichard her på forumet som også fyller 20 år i dag. Født på samme dag og på samme sykehus. Takk for det Martin! Artig med datteren din, for ett sammentreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Takk for det Martin! Artig med datteren din, for ett sammentreff Ja, ikke sant. Hils forelderene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Ser litt malplassert ut bak huset ditt, eller hva? Jo, den gjør det Just bestemt meg for at jeg ikke gidder å vente så mye mer på treige kjøpere så da blir det service og leking i vinter. Montro hvem som kommer lengst opp på fjellet av den og summiten feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Ikke vært på julebord, eller andre arrangerte jobbfester på skikkelig mange år. Syns sånt er skikkelig kleint. Påtatt hygge etterfulgt av rølp alle må forholde seg til på jobb etterpå. Det er jo helt topp. Viktig med litt morro å ikke kun jobb jobb jobb. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg