Hansh Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Har for første gang opplevd 0 feil på EU-kontroll! Hadde forventet et par foringer nå når den nærmer seg 150 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ingen matvare butikker selger bra kebab. Ingen. Word Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 ingenting er sunnere enn kebab..INGENTING... Yeah... Lista over mat jeg må prøve blitt litt kortere nå, satser på å finne hai-og krokodillekjøtt i løpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Hvorfor heter det kebab i Norge og shawarma i Danmark? Er ikke dette den samme greia da?... Kebab er fellesnevneren for "junkfood kjøtt"... litt som "bil"... Det finnes shawarma i Norge også...ser det støtt og stadig reklamert som egen plakat på sjappene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Yeah... Lista over mat jeg må prøve blitt litt kortere nå, satser på å finne hai-og krokodillekjøtt i løpet av året De som spiser snegler og kanin og andre rare greier sier "ja men det smaker jo som kylling..:" Hvorfor spiser de ikke bare kylling da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ingen matvare butikker selger bra kebab. Ingen. Haha nei ikke "ordentlig" men brukans:P Spar har begynt og selge Kanda kjøtt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Denne hadde vært rå som vinterbil! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45240332 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 De som spiser snegler og kanin og andre rare greier sier "ja men det smaker jo som kylling..:" Hvorfor spiser de ikke bare kylling da!? Fordi kylling er to mainstream Men kanin virkelig smaker som kylling, mens blekkspruten jeg spiste til middag igår kan ikke sammenlignes med kakinkjøttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Denne hadde vært rå som vinterbil! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45240332 Dæven! Og bensinstasjonene er helt enige med deg! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Jeg er lei meg nå. E28en ble kræsjet av lillebror for en liten stund siden. Var akkurat hos skadetakstverksted og skadene er mer enn bilens verdi så den blir kondemnert. Ble nesten på gråten i sted. Den bilen fortjente å leve til den ble pensjonist (veteran). Aww man, sucks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Kan man ikke klage og få den tilbake og fikse selv istedefor kondemnering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 ehm...bilde? Hvorfor ikke bare fikse den opp selv? Må jo ikke bruke forsikringa for å fikse opp din egen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Mye av metallkonstruksjonen (rammene) bak frontfangeren ble most. Sharknosen og nyrene fikk seg et støyt og. Er ikke bare å montere ny fanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Såklart er det ikke økonomisk smart og beholde en bil som er vraka nok til å kondemneres. Spørs jo bare på hvor langt man er villig til å strekke seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 e28 518 er jo ikke en bil man kjøper av økonimiske eller for den del fornuftige grunner. Sjarm derimot, har jo en slik bil i lange baner Bare å reparere sier nå jeg, flott vintersprosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg