Haukefer Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Skål Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Fikk fagbrevet mitt i posten idag sveigis og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Fikk fagbrevet mitt i posten idag fagbrev.jpg Fikk nett likt jeg og for en uke siden hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Fikk nett likt jeg og for en uke siden hehe Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ja kunne vell fått det for en uke siden jeg og muligens, men hadde ikke anledning til å kjøre til Stord for å hente det den kvelden. Kommer til å gjøre seg godt på veggen da! Savner å seile nå, snart gjennom første halvår på Fagskolen...Hardt med skole etter 2 år som lærling til sjøs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Gratulerer med meget godt bestått. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Fikk fagbrevet mitt i posten idag fagbrev.jpg Fikk nett likt jeg og for en uke siden hehe hehe, hvem er du? Jeg måtte forøvrig til Austevoll for å få mitt men var på jobb da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Det er det bare å få ramma inn og hengt på promperommet Det har jeg gjort Gjør seg så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Må være kurrante felger og få på en 5`er ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10133231 Kjære journalist. "Readet" er ikke et verb. Er det for mye forlangt å kreve at journalistene skal være oppegående i skriftlig norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Noen som vet om det finnes noen databaser på nett hvor gamle bilblad er opplastet? Fant ut i kveld at min 32 år gamle xr2 var med i den 8. utgaven av bladet BIL i 1982, og hadde vært utrolig fett å finne igjen artikkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 send mail til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Skal sjekke med en "nerd" her i distriktet som har en samling av bilblader som dere vil grine av. At alt dette fantes, det ville dere ikke trodd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 http://www.dinside.no/924860/samsung-galaxy-note-10-1-2014-utgaven Dette er det eg mener er DRIT med Android. "Sannsynligvis det beste Android-brettet akkurat nå, men det koster." Handlingsn otat Dette er det beste de har? Det føles så ufattelig lite gjennomført med sånne detaljer. Går sikkert an å bruke noen døgn på å tilpasse, forbedre og rette opp, men det gidder ikke eg når eg kjøper meg nettbrett til flere tusen. Da vil eg ha noe som er gjennomført og bra ut av boksen. evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Sett språket til Engelsk. Jeg bruker engelsk på alle mine "devices", måtte det være windows, Andriod, eller iGreier. men ja, Samsung er ikke så flink til å oversette. Det du viser til der, er langt fra det eneste eksemplet på merkelige oversettelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg