Dirty Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Bimmeren.no er bra, blir nok stort med tiden.men rå hillbillies løsning da, skal du sette den mellom førerstolene eller ? Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Ganske festlig! Original ASD diff til Mercedes. I utgangspunktet styres hydraulikken elektronisk på biler med denne typen diff originalt! Dette er masse styr å få til. Diffen får ved hjelp av elektronikken i korte øyeblikk oljetrykk på ringsylindre i diffen og får en bremsevirkning mellom 30% opp mot full sperre Ettersom jeg ikke har denne elektronikken og styret for å få dette til ønsker jeg å sette trykk på diffen med en pumpe! Jeg tenkte ut en god del løsninger før jeg tenkte at det måtte gå ann å modifisere en billig garasjejekk Ferdiglagde hydraulikk-håndpumper var sabla dyre.. Lukter et snev av reodor felgen? Genialt vertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Bimmeren.no er bra, blir nok stort med tiden. men rå hillbillies løsning da, skal du sette den mellom førerstolene eller ? Vet da søren jeg, der inne står det jo helt stille mens her på Bimmers føler jeg aktiviteten har tatt seg bra opp imot gamle høyder igjen.. Mulig det bare er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Bimmeren.no er bra, blir nok stort med tiden. men rå hillbillies løsning da, skal du sette den mellom førerstolene eller ? Skal skjære bort alt unødvendig pjatt og gjøre den så liten som mulig og feste den foran setet eller på venstre side av førerstolen. Lukter et snev av reodor felgen? Genialt vertfal. Gleder meg til å prøve det i praksis! I teorien skal man kunne velge hvor stram diffbrems man ønsker opp mot sperring av aksling(typ sperra/sveisa). Gjenstår å finpusse litt på den og få skrudd diffen i bilen og da trekke et bremserør fram til førersetet Prosjektet kan sees litt mer i detalj i linken i signaturen VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Det må så hardt prøves på en kompis sin s124 300D om606 som har åpen diff nå Har du slike kraftige stikk akslinger på din? de vanlige knekker jo bare du ser litt hardt på dem Finnes noen versjoner som har ganske kraftige visst. En annen kompis har fått tak i det og dem holder (han kjører om606 med holset hx52 turbo og eaton m90 kompressor med dynamo ladehjul ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 "Being a man, I am unwilling to pull over and ask someone for directions, because this would imply they are somehow cleverer than me. And obviously they’re not, because I’m toasty warm in a car and they’re mooching around on foot." - Jeremy Clarkson haahhahaha Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Urutinert å ha bytta passord på face, når man har gjort det i fylla. Man husker man gjorde det, men ikke grunnen, og heller ikke passordet... Sitter her da. VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 "Being a man, I am unwilling to pull over and ask someone for directions, because this would imply they are somehow cleverer than me. And obviously they’re not, because I’m toasty warm in a car and they’re mooching around on foot." - Jeremy Clarkson haahhahaha Jeg har sansen for disse gullkornene til Clarkson "Being overtaken is a sign of weakness" (Å bli forbikjørt er et tegn på svakhet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Julebord med jobben til dama i dag, krangla til klokka 01:20 i natt ca om oss , mye gnåling og ho sier ho skal flytte... Gleder meg veldig til julebord kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Ja den er deilig og få slengt i trynet rett før julebord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Julebord med jobben til dama i dag, krangla til klokka 01:20 i natt ca om oss , mye gnåling og ho sier ho skal flytte... Gleder meg veldig til julebord kjenner jeg Hadde vært særdeles mye verre om du ikke fikk vært med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 transport: Hvis noen trenger noe fraktet strekningen Arendal - Stavanger så skal jeg oppover i dag Betinger at det får plass i bagasjen på en E90. (evt. Stavanger - Arendal. på lørdag/søndag.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Hadde vært særdeles mye verre om du ikke fikk vært med.. Det er sant Ble leven forrige helg , da ho er over sjalu.... Ho mente på at ho egentlig ikke ville ha meg med, men samme for meg , ser hva som skjer etterpå ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Ja den er deilig og få slengt i trynet rett før julebord.. Veldig , ho sier selv at det er hennes skyld , ho mener ho er eiersyk og oversjalu , dette sier ho selv.... har skrudd etter jobb nå i 3 dager , da jeg trenger litt tid for seg selv , da er det meldinger og gnål hele tiden ... Blir sliten i hode og kroppen av sånt ,jeg sitter på kontor , og trenet mye på studio før , dette tapper meg for energi og jeg orker ikke trene eller holde på fysisk etter jobb nesten... Så mye blir det for meg .,. Hater å få sympati av andre og skrive slikt , men måtte bare . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Det må så hardt prøves på en kompis sin s124 300D om606 som har åpen diff nå Har du slike kraftige stikk akslinger på din? de vanlige knekker jo bare du ser litt hardt på dem Finnes noen versjoner som har ganske kraftige visst. En annen kompis har fått tak i det og dem holder (han kjører om606 med holset hx52 turbo og eaton m90 kompressor med dynamo ladehjul ) Samme som jeg har det, genial motor igrunn. Elsker turtall Går dog litt dårlig på lavt turtall.. For å bytte til ASD diff så må man ha ASD akslingene. Jeg har ikke vært borti at de knekker etter mye juling.. Jeg har selv knekt en stikkaksel til åpen diff Og ettersom at speedometerwire går fra girkasse, må man ha speedometer fra donorbilen dersom utvekslingen avviker fra det du har fra før. Selv går jeg fra 3.07 til 2.65 og må bytte speedometerklokke.. Jeg har hørt nyss om at 300TE 4Matic sin bakdifferensial skal ha 3.07 utveksling. Problemet er å få tak i en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg