Fredrik Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Jeg kom tilfeldigvis over denne siden... ganske morsom... http://www.theuntappedsource.com/blog/best-worst-logo-designs/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Skål gode bimmersfolk! SKÅL! Stenbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Da var det desember og den første julebrusen er sprettet. Et høydepunkt i en ellers så kjedelig arbeidsnatt. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Krass??! Også lurern på hvorfor enkelte ikke likern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 huff.. Har sett alle filmene til Paul Walker og han er en skikkelig god skuespiller i The fast and the Furious filmene! Men nå er han dessverre død :/ Det ødela hele dagen min! gleda meg til the fast and the furious 7, men neida.. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10148035 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Det skjer nesten aldri at jeg påvirkes av kjendiser som omkommer, men det vred seg vondt i magen når jeg så denne nyheten for en halvtime siden.. Det hører med til sjebnens ironi at han var passasjer. Hvil i fred Paul Walker ///MoePower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Samme her... Man blir litt knyttet når man har liksom fulgt med på filmene hans osv... uff.. Hadde han vært sjåfør så hadde det nok godt mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 RIP Paul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Også lurern på hvorfor enkelte ikke likern. Slike unødvendige kommentarer holder man for seg selv med mindre man har et ønske om å skape en utrivelig stemningen her inne. Vi kan alle ha dårlige dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Og vips så var strømmen borte Kanskje ikke så rart slik som det blåser nå men, det er trist uten strøm på en søndag =/Godt jeg har bærbar pc og mobil med litt strøm.Må få kjøpt meg en ups Hva gjør dere når strømmen er gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Og vips så var strømmen borte Kanskje ikke så rart slik som det blåser nå men, det er trist uten strøm på en søndag =/ Godt jeg har bærbar pc og mobil med litt strøm. Må få kjøpt meg en ups Hva gjør dere når strømmen er gått? Ut å kjøre! evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Ut å kjøre! God idè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Fortsatt ingen strøm Mye kvist i veibanen nå, trodde nesten jeg ripet opp frontfangeren på en kvist som tydligvis var på størrelse med et lite tre.Bestilte meg et dashcam her om dagen, noen som har denne modellen og kan si seg fornøyd? http://www.ebay.com/itm/DOD-LS430W-High-Definition-GPS-Car-DVR-Car-Cam-GPS-Logger-WDR-LS300W-Advanced-/400610120753?pt=US_Internet_Media_Streamers&hash=item5d46395431http://www.dinside.no/924780/aatte-dashbord-kameraer-testet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 RIP Paul Walker, en stor stjerne og et barndoms idol er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 og der gikk strømmen her og, godt man har bærbar pc og mobilt bredbånd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg