Haukefer Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Ja er vell kanskje det.. Får vell bare kikke litt å se hva vi finner Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern... Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil Overtas i morgen! Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern... Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil Overtas i morgen! http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern... Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil Overtas i morgen! Jeg er ikke motstander av vw,men den der var trist altså. Sparsommelig den som bestilte den ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-5 Haha Jeg er ikke motstander av vw,men den der var trist altså. Sparsommelig den som bestilte den ny.. Vet, de er vel det mest basic som er å oppdrive. Men den var strøken og et trygt valg; han prøvekjørte både denne og en annen lik bil og likte dem. Han ikke er bilinteressert, så da gadd jeg ikke å blande meg selv inn og banke vett i han hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Haha Vet, de er vel det mest basic som er å oppdrive. Men den var strøken og et trygt valg; han prøvekjørte både denne og en annen lik bil og likte dem. Han ikke er bilinteressert, så da gadd jeg ikke å blande meg selv inn og banke vett i han hehehe Hehe, gi han linken! noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern... Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil Overtas i morgen! Kan være greit å ta en ekstra kikk etter rust. Kommer gjerne krypende ut mellom forskjerm og kanal. Innsteg (kanal) blir ofte veldig stygg (og ruster gjerne i lasersveisen bak pakningen nede) Forskjermer (midt i buen grunnet gnag fra lokari og skumgummi inni) Bakskjermer gnag mot bakfanger. Ellers kan det tyte fram små prikker på dørplater og bakluke også. Ikke for å disse VW men fordi det kan være greit å være forberedt... Kommer veldig an på vedlikehold hvor mye det er.. Apropo rust: Hyggelig overraskelse når man skal bytte kanal på en knapt 6mnd gammel bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Kan være greit å ta en ekstra kikk etter rust. Kommer gjerne krypende ut mellom forskjerm og kanal. Innsteg (kanal) blir ofte veldig stygg (og ruster gjerne i lasersveisen bak pakningen nede) Forskjermer (midt i buen grunnet gnag fra lokari og skumgummi inni) Bakskjermer gnag mot bakfanger. Ellers kan det tyte fram små prikker på dørplater og bakluke også. Ikke for å disse VW men fordi det kan være greit å være forberedt... Kommer veldig an på vedlikehold hvor mye det er.. Apropo rust: Hyggelig overraskelse når man skal bytte kanal på en knapt 6mnd gammel bil.. Snapchat-20131007020956.jpg Takk for heads-up!! Skal møte selger i morgen for å gjøre papirarbeid ferdig, har en god mulighet til å ta en siste titt på rust Bra at du sa i fra. I grunn veldig glad for at vi fant i 2007 modell, regner med at barnesykdommer er tatt hånd om innen 3 åra modellen hadde vært på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Betryggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 E34'en min skal senkes til våren, og lurer på noe.. Sia bakhjula er så breie så har jeg ikke så masse å gå på (har allerede valsa) Men da lurer jeg på om at hvis fjørene er noen år gamle, om de synker mer i sammen? Det jeg prøver å komme fram til, er at om jeg bytter til 10mm senkefjærer bak, kan det da vise seg at det blir nesten samme høyde bak som før? De er jo stivere enn orginalfjærer i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Hvordan merker man at registerkjede er slitt og bør byttes på en M50. Vet ikke om dette er gjort på min E34 tidligere og med nå 250 000 km på tellern så burde det kanskje være på tide....eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Hvordan merker man at registerkjede er slitt og bør byttes på en M50. Vet ikke om dette er gjort på min E34 tidligere og med nå 250 000 km på tellern så burde det kanskje være på tide....eller? Trudde ikke det var noe å stresse med? Men er jo ikke dumt å tenke på uansett, kan jo spare deg for masser av penger Min er gått 270km, trur ikke mitt kjede er bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Hm, er vel meninga man skal "etterse" kjedet og strammeren, men skal ikke være nødvendig og bytte. Vet om mange med over 300 på telleren som aldri har rørt kjedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern... Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil Overtas i morgen! Bra han gikk for en slik bil istedenfor en tragisk toyota corolla eller noe Er værtfall ikke flaut å kjøre rundt i en standard golf, bilinterresert eller ei. Hvordan merker man at registerkjede er slitt og bør byttes på en M50. Vet ikke om dette er gjort på min E34 tidligere og med nå 250 000 km på tellern så burde det kanskje være på tide....eller? Bytt motor når det ryker En kompis bytta fra m50b20 til m50b25 i går(e34). Utrolig hvor mye forskjell det er å bytte disse motorene Går myye bedre. Lukter dog veldig fyrverkeri av bilen og fjusker litt men Noen som vet hvor mange forskjellige luftmassemålere det er til disse bilene? kjører uten nå da verken den originale 2l passa, en fra en kompis sin 325 e36 passa heller ikke. den motoren i e34 er enkel vanos, den i 325 er non-vanos, er vell kanskje derfor det er forskjellig lmm. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Tipper den fra 325en hadde 6polet kontakt? Er vel hovedsaklig det som er forskjellen, 4pol og 6pol. Hvorav 6pol er den som er dyrest, såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg