Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern...  :) Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil :)

45_422915100_xl.jpg

Overtas i morgen!

Jeg er ikke motstander av vw,men den der var trist altså. Sparsommelig den som bestilte den ny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D

Jeg er ikke motstander av vw,men den der var trist altså. Sparsommelig den som bestilte den ny..

Vet, de er vel det mest basic som er å oppdrive. Men den var strøken og et trygt valg; han prøvekjørte både denne og en annen lik bil og likte dem. Han ikke er bilinteressert, så da gadd jeg ikke å blande meg selv inn og banke vett i han hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D

Vet, de er vel det mest basic som er å oppdrive. Men den var strøken og et trygt valg; han prøvekjørte både denne og en annen lik bil og likte dem. Han ikke er bilinteressert, så da gadd jeg ikke å blande meg selv inn og banke vett i han hehehe

Hehe, gi han linken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er lillebrors biljakt avsluttet og han er nå eier av en svart 2007 Golf V 1.4 l. med 90' km. på tellern...  :) Glad for at det er bensingjerrig og usprek bil, passer bra som førstegangsbil :)

Overtas i morgen!

Kan være greit å ta en ekstra kikk etter rust. 

Kommer gjerne krypende ut mellom forskjerm og kanal. 

Innsteg (kanal) blir ofte veldig stygg (og ruster gjerne i lasersveisen bak pakningen nede)

Forskjermer (midt i buen grunnet gnag fra lokari og skumgummi inni)

Bakskjermer gnag mot bakfanger. 

Ellers kan det tyte fram små prikker på dørplater og bakluke også. 

Ikke for å disse VW men fordi det kan være greit å være forberedt... 

Kommer veldig an på vedlikehold hvor mye det er.. 

Apropo rust: 

Hyggelig overraskelse når man skal bytte kanal på en knapt 6mnd gammel bil.. 

post-41508-0-38125200-1386020325_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å ta en ekstra kikk etter rust. 

Kommer gjerne krypende ut mellom forskjerm og kanal. 

Innsteg (kanal) blir ofte veldig stygg (og ruster gjerne i lasersveisen bak pakningen nede)

Forskjermer (midt i buen grunnet gnag fra lokari og skumgummi inni)

Bakskjermer gnag mot bakfanger. 

Ellers kan det tyte fram små prikker på dørplater og bakluke også. 

Ikke for å disse VW men fordi det kan være greit å være forberedt... 

Kommer veldig an på vedlikehold hvor mye det er.. 

Apropo rust: 

Hyggelig overraskelse når man skal bytte kanal på en knapt 6mnd gammel bil.. 

attachicon.gifSnapchat-20131007020956.jpg

Takk for heads-up!! Skal møte selger i morgen for å gjøre papirarbeid ferdig, har en god mulighet til å ta en siste titt på rust :) Bra at du sa i fra.

I grunn veldig glad for at vi fant i 2007 modell, regner med at barnesykdommer er tatt hånd om innen 3 åra modellen hadde vært på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34'en min skal senkes til våren, og lurer på noe.. 

Sia bakhjula er så breie så har jeg ikke så masse å gå på (har allerede valsa)

Men da lurer jeg på om at hvis fjørene er noen år gamle, om de synker mer i sammen?

Det jeg prøver å komme fram til, er at om jeg bytter til 10mm senkefjærer bak,

kan det da vise seg at det blir nesten samme høyde bak som før? De er jo stivere enn orginalfjærer i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merker man at registerkjede er slitt og bør byttes på en M50. Vet ikke om dette er gjort på min E34 tidligere og med nå 250 000 km på tellern så burde det kanskje være på tide....eller? :)

Trudde ikke det var noe å stresse med? Men er jo ikke dumt å tenke på uansett, kan jo spare deg for masser av penger :) Min er gått 270km, trur ikke mitt kjede er bytta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtas i morgen!

Bra han gikk for en slik bil istedenfor en tragisk toyota corolla eller noe :) Er værtfall ikke flaut å kjøre rundt i en standard golf, bilinterresert eller ei.

Hvordan merker man at registerkjede er slitt og bør byttes på en M50. Vet ikke om dette er gjort på min E34 tidligere og med nå 250 000 km på tellern så burde det kanskje være på tide....eller? :)

Bytt motor når det ryker :P

En kompis bytta fra m50b20 til m50b25 i går(e34). Utrolig hvor mye forskjell det er å bytte disse motorene :P Går myye bedre.

Lukter dog veldig fyrverkeri av bilen og fjusker litt men :P

Noen som vet hvor mange forskjellige luftmassemålere det er til disse bilene? kjører uten nå da verken den originale 2l passa, en fra en kompis sin 325 e36 passa heller ikke.

den motoren i e34 er enkel vanos, den i 325 er non-vanos, er vell kanskje derfor det er forskjellig lmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...