Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Pepper er svindyrt! Om jeg skal betale så mye kun for pizzaen kjøper jeg bunn og tilbehør på dagligvaren og slenger en sammen raskere enn det Peppes klarer å levere :)

Ja, pepper er veldig dyrt, kjøper som regel bare salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel derfor hun fikk bestemme i dag. Pleier å kjøpe hos en lokal sjappe som har god pizza til under 200,-. Jeg syns iallefall den er kjempegod, så hvis jeg betaler så blir det den. Nå var det lenge siden hun hadde fått Peppes så da ble det litt grining og hun fikk viljen sin :mrgreen:

Kan legge til at levering var 75,- + 1 rømmedressing og ekstra biff. Koster vel egentlig rundt 250,- men syns fortsatt det er mye for en pizza som egentlig ikke er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Skien har vi noe som heter Pizza Expressen. Han kjører en sprinter med høyt tak, der inne har han montert "kjøkken" og 2 pizzaovner som går på gass. De er spesiallaget til han av ett firma i England, (firmaet lager egentlig ovner til bakt potet). Han lager pizza'n mens han kjørerer rundt til kundene. Dvs når han kommer hjem til deg, da tar han pizza'n ut av ovnen og man får rykende fersk pizza. Ligger på rundt 250 spenn for pizza'n... Har til dags dato ikke smakt bedre og varmere pizza levert på døren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da satt jeg her da på Rikshosptalet og venter på en større operasjon i kneet.Gruer meg?Ja eller vent litt nei velger heller å kalle det skrubbsår etter alle disse forferdelige skjebnene jeg har sett idag.Jeg vet at jeg kommer hjem til jul.Jeg vet at etterhvert så vil jeg fungere mer eller mindre normalt.

Da er det verre med de som kommer inn stappfulle av kreft eller andre forferdelige sykdommer.Satt nå og snakket med et par som ventet på datteren sin på 4 år som hadde fått kreftdiagnose idag.En annen som kom trillende i rullestol blid som en lerke.Hadde vært igjennom en bilulykke og han var lenket til stolen etter dette.

Så til andre som klager på hodeverk,Paracet finnes og til de som klør finnes det salve.:) :)

Dagens ord fra meg;).

Ja man får en litentanke vekker av og til, det tror jeg hver og en bare har godt av :) Som du så artig kalte det så er det jo ikke verre enn en liten service på kneet ;)

Då får komme deg raskt på beina igjen Jan, så får vi ut å kjøre litt E34 igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hadde kledd å ta buss og tog egentlig...

Haha, tog har vi ikke på denne øya å bussen går en gang i timen.. Politikerene vil folk skal bli flinkere på eit kollektiv alternativ som vi ikke engang har :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...