Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fungerer dårlig uten en kjele/stekepanne som er skikkelig magnetisk, så er det jo viktig å ha kjelen/stekepanna godt plantet på induksjonsområdet! 

Så har du de kapasitive "knappene" de kan være noe herk om man har noe som ligner på fuktig på fingertuppene :)

Hadde induksjon før, var halleluja da vi først satte igang(induksjon var helt nytt den gangen), mange år senere flytta vi til et sted(hvor jeg bor idag) hvor det sitter en integrert Bosch komfyr med keramisk topp.. Denne er fra husbyggingens tid og er nå 20 år gammel.. Fungerer bra den også, ikke så rask til å koke egg med, og vannkokeren er det børstet støv av forlengst(induksjonstoppen kokte vann fortere enn vannkokern..). Utenom det savner jeg ikke induksjon noe særlig :P Forskjellen er at man finner fram panner og denslags først og varmer opp før alt annet, med induksjon får man varme med en eneste gang og da trengs ikke det. Koker man noe er det også kjekt med induksjon, å dra kjelen av plata behøves ikke, slår man ned på styrken opphører evt. overkoking momentant! :)

Stekovnen åpnes som en skuff, ganske kjekt.. Man får maten ut av ovnen bare man åpner døra(den 20 år gamle Boschen..)  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående CRX banebil... Ser på PistonHeads' annonser og det er mange som selger gjennomførte banebygg til 2000-3000£. Golf 3 GTi, Peugeot 306 GTi, Renault Clio 172 baserte osv, med alt fra interiørfjerning og bur til brannslukningsapparater og medfølgende deler! Jeg kan godt lære meg å kjøre med RHD jeg!

hvis du legger i litt mer kan du få en norsk bil med skilt og rattet på rett side:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43750234&editAd=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåste bittelitt her i stad...men det gikk fort over...fikk dog par løvblader oppå bilen..det var litt trist :(

Var en tur innom Insignia Oslo istad... fyfaen... Rapide er helt rå bil as...spesielt når det står to stk ved sidenav hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det litt action på Sotrabroen :D

De som er på øyen blir vel innendørs, mens de som kjører over broen skal hjem.

Uansett, fra Sotrasiden kjørte det akkurat en liten lastebil/varebil med noe presenning som overbygg. Han stoppet i et minutt, ca. 1/4 innpå broen og så rygget han sånn 20 meter, stoppet igjen i et minutts tid og så rygget han hele veien tilbake til Sotra. Var morsomt å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...