Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens rare opplevelse: - Å komme ut av butikken, stå ved sia av bilen utenfor og se en annen bil komme seilanes på glattisen og krasje rett inn i støtfangeren bak, med et høyt smell! Ut tumla en ung gutt som øvelseskjørte, og en mildt sakt nervøs storebror. Jeg spurte om det gikk bra med dem, og de tilbød seg stotrende og nervøst å betale for skaden på bilen der og da - utenom forsikringsselskapet og politi, etc. Jeg sa forståelsesfullt at det vel måtte la seg ordne, og de insisterte på å betale 3000 kroner, Storebroren løp bort i minibanken, henta ut penga, trykka meg i hånden og sa at jeg var et fantastisk menneske. Ett virkelig godt menneske, som det fantes altfor få av. Så hoppet de inn i bilen å kjørte letta og glade avgårde.

Ja ja, artig og rar opplevelse da... men jeg lurer fortsatt på hvem den uheldige er, han som eide bilen som ble påkjørt..............

Så en nesten identisk på facebook her om dagen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Katter er fine dyr :) Har noen kloremerker her og der, selv.

Jeg blør ofte neseblod når jeg sover (aktiv). Våkner med rødt tryne og fargelagt sengetøy. Haha. Kjedelig hvis jeg har dårlig tid og kaster meg i bilen, så ser jeg i speilet når jeg nesten er fremme, at det er størknet blodbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Blir som barna dine :)

Med mindre du er en av dem som fikk seg katt, fordi barna absolutt ville ha, men du ser egentlig på dem som skadedyr og lar dem være igjen når du/dere flytter. Hehe. Skjer hele tiden. Irriterende. Og ikke minst: "Jeg har hannkatt, så jeg trenger ikke sterilisere den".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk de fordi vi ville selv. De er født og oppvokst som innekatter, men går turer med oss i bånd og får lufte seg da de vil. Trives best inne, elsker kos og moro. Den ene fikk juling i fjor mens vi gikk tur, det var en spesiell opplevelse... Her prøver de barneseng :P

post-45412-0-43883800-1386461202_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten her i huset er både ute og inne, særdeles lat, i vinterhalvåret er den nok ute ca. en halvtime om dagen, maser om å få mat hele tiden. Det er det livet hennes går ut på! Sitte på kjøkkenet og mase om mat :P  Ellers bare ligge på gulvene rundtom eller ligge i en eller annen skinnstol, her prøver hun baksetet til E24n :P

465557_10152331282895341_1078162147_o.jp

Her har hun akkurat spist..

456736_10151853724815341_940084994_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det sånn naken katt da :P

Hehe, neitakk :) En katt er ett kjæledyr og skal ha pels mener nå jeg, finnes jo enkelte katteraser som man ikke blir allergisk for da. En bekjent har en slik katt, tror han ga like mye for den katten som man kan få en pen E34 for ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte parkere på butikken nede i gaten. Så mye for piggdekk. Haha. Nå kom jeg meg kanskje 10m inn på bakken, før det ble helling. Prøvde forskjellige vinkler, men fikk ikke bygget nok fart. Spesielt føre i dag.

Her er våre:

post-49688-0-38418900-1386466104_thumb.j

post-49688-0-23557000-1386466240_thumb.j

post-49688-0-47425400-1386466324_thumb.j

Alle er ganske store. Han nærmest og nederst er på 10kg. De to andre er jenter. 2 norske skogkatter og den grå er maine coon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...