Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vi skal begynne å selge dem i 2015. Gleder meg til å sjekke prisen som ansatt der. Muligens en Mustang på meg en gang? :o Samma faen om det er R4 da altså. Mustang ER mustang. Haha.

Tenker litt sånn jeg også, den er ett ikon og har ett flott design. 2,3 litern har jo tross alt 310 hester også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt sånn jeg også, den er ett ikon og har ett flott design. 2,3 litern har jo tross alt 310 hester også ;)

Jeg liker designet (en moderne tolkning av et klassisk tema) og den er utvilsomt et ikon. Problemet er at den stadig har en antikk stiv bakaksel og da hjelper det ikke at resten av bilen er bra. Når Ford sparer penger på kanskje det aller viktigste skjønner man jo at bilen dessverre først og fremst handler om markedsføring for Ford. Jeg liker Ford når de er som best, men det gjelder dessverre ikke Mustang anno 2014... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bekreftet at den har stiv bakaksel? Synes å ha lest det motsatte, men de kan vel være at det kun var spekulasjoner.

Det er bekreftet at den som standard har stiv bakaksel, men såvidt jeg forstår skal Ford tilby noe de kaller "High-Performance" bakaksel og "GT Track Package". Hvorvidt dette er noe annet enn en oppgradert stiv bakaksel er jeg usikker på, men jeg tror egentlig ikke det. Til Ford´s forsvar er det imidlertid viktig å forstå hva slags fokus Ford har med Mustang. Den er f.eks ikke en M3/M5 eller 911 konkurrent (uansett motorkraft). Det handler mer om å ta seg godt ut på klassisk amerikansk vis enn å kjøre Nordschleife hurtigst mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han drikker safta ut av elefantbæsjen på TV, så unner jeg han faenmeg litt god mat til kvelds.

Han skal jo bare vise hvordan det gjøres, han trenger ikke gå gjennom pinelsene selv.

Bruker jo sikkerhetsgreier når han klatrer og sånt også - trenger ikke være helt Steve Irwin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt moro er at han løper rundt oppå fjella etc og leker kul...men det er en dude som følger etter han på alt han gjør...med kamerautstyr...

Ja, akkurat det snakker vi alltid om hvis jeg ser programmet med kompiser :) Nesten mer imponert av kamera-crewet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og lekt litt med E klassen på veiene i dag...alltid moro å komme sidelengs mens folka ser på deg og stirrer forskrekka :P Er litt slitsomt med merca...mye knot for å skru av ESP helt...Trykker man på knappen for ESP så kan man spinne med begge bakhjulene..Men den legger seg ikkeno særlig sidelengs før den slår inn og retter opp bilen... For å skru den helt av må følgende gjøres:

1. MAKE SURE TEMP GAUGE IS SHOWING ON CLUSTER, IF NOT SELECT THE BUTTON ON THE LEFT OF THE STEERING WHEEL TO SCROLL TO THE TEMP GAUGE.
2. PUT YOUR KEY IN THE IGNITION, TURN IT ALL THE WAY OVER UNTIL ALL YOUR LIGHTS IN THE CLUSTER LIGHT UP , BUT DO NOT TURN THE CAR ON.
3. TURN THE KEY ALL THE WAY OFF, THEN BACK ON TO THE FIRST CLICK.
4. PRESS THE RESET KNOB 3 TIMES FAST IN THE UPPER LEFT OF THE GLASS INSTRUMENT CLUSTER.
5. USE YOUR UPPER ARROW ON THE LEFT SIDE OF THE STEERING WHEEL AND PRESS IT UNTIL THE CLUSTER READS ESP DYNO METER TEST.
6. SELECT THE PLUS(+) BUTTON ON THE RIGHT SIDE OF THE STEERING WHEEL AND THE CLUSTER WILL HIGHLIGHT “ON”.
7. START THE CAR UP WITH THE KEY, AND YOU ARE NOW IN DYNO MODE.
8. THE CAR WILL REMAIN IN DYNO MODE PERMANENTLY EVEN IF YOU TURN IT OFF. CHANGE IT VIA THE SAME METHOD ABOVE BACK TO NORMAL MODE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...