Mattae Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Haha skulle akkurat til å spør om klokke selv. Helst noe under 3k, men går jo alltid å strekke seg litt Bryr meg forøvrig lite om urverket tåler å gå i 100 år eller ikke. klarer somregel å knuse klokkene på et år alikevell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nei N43 motorene er ikke BMW sitt beste barn nei... Sånn sett så vil jeg tro diesel varianten er litt bedre, selv om denne også har sine svin på skogen. Diesel firer blir uansett helt feil i en bil som E92, eneste riktige da er 3 liters rekkesekser bensin (eller V8er som i M3 ) Når det kommer til firere i e9x, så er faktisk diesel mer fristende for mitt vedkommende.. Selv om sekser klart er det foretrukne. Har jo 3-liters sekser i e90'en nå, og kan bare si det at det føles veldig rett! Var også veldig fornøyd med 325d'en jeg hadde for litt over et år siden. Litt vanskelig å velge mellom de to motorene, bensinern har et herlig lydbilde, er relativt momentsterk og drar langt på gira. Den har også veldig bra respons! Er ikke så ofte jeg drar den såpass langt at den går over 5500 omdr, men det er der moroa virkelig starter! Dieselen hadde et herlig moment og myye kraft. Den var chippa av TRF til rundt 250 hk/550 nm. Sekserdieselene har faktisk ganske fin lyd ved pådrag.. 250 hk og under 0,7 på mila er heller ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Haha skulle akkurat til å spør om klokke selv. Helst noe under 3k, men går jo alltid å strekke seg litt Bryr meg forøvrig lite om urverket tåler å gå i 100 år eller ikke. klarer somregel å knuse klokkene på et år alikevell. Jeg tror ikke at jeg kunne kjøpt en klokke til flere titusenvis av kroner, fordi jeg går lei av klokka etter ett år alikevell Hæææhææ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Derfor man skal ha mange klokker så man kan veksle på og bytte etter humør og klesstil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Sett litt på nixon klokker, er jo nokså tøffe noen av dem? Er ikke så dyre heller så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nixon er gode klokker! Har selv 51-30 i matt sort, gull detaljer i urverket Ulempe er at den er TUNG, men man har vel klokke for å vise at den er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Tror det blir litt heftig størrelse for min del. http://www.nixon.com/no/en/mens/watches/the-sentry-leather-A105.html?sku=A105019-00 Syns den så ganske bra ut, ikke så veldig svær heller. men ikke liten akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Årh, vil ha meg E30/E32/E34, men finner ikke stort som passer alle kravene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Ingen som har lyst på peugeot 307 stv? Kan byttes i E36 osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Yey, skal opereres snart, rett etter å ha startet på ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nixon er gode klokker! Har selv 51-30 i matt sort, gull detaljer i urverket Ulempe er at den er TUNG, men man har vel klokke for å vise at den er der? Nixon er en klokke man kan banke i stein med.. Stor og tung, for meg skal den være tynn, forholdsvis lett og jeg skal kunne se hva klokka er. Får meget mange gode tilbakemeldinger allikevel Mange vet dog ikke hva det er, og kjøper D&G klokker på Bjørklund.. Evt. en Seiko i gull, gull som er så tynt at det slites av iløpet av få år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 M4 og M3 "3.0-litre straight six with a pair of mono-scroll blowers, returning 431bhp" Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Nixon er en klokke man kan banke i stein med.. Stor og tung, for meg skal den være tynn, forholdsvis lett og jeg skal kunne se hva klokka er. Får meget mange gode tilbakemeldinger allikevel Mange vet dog ikke hva det er, og kjøper D&G klokker på Bjørklund.. Evt. en Seiko i gull, gull som er så tynt at det slites av iløpet av få år Heldigvis finnes det klokker for en hver smak. Jeg lever litt etter prinsippet å ha flere klokker til flere anledninger, da jeg har Nixon-klokka til mer dagligbruk, en mer normal til "fest" og en gull klokke til selskapsbruk. Men hva er en tynn klokke, og hva defineres som " å kunne se hva klokka er"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Heldigvis finnes det klokker for en hver smak. Jeg lever litt etter prinsippet å ha flere klokker til flere anledninger, da jeg har Nixon-klokka til mer dagligbruk, en mer normal til "fest" og en gull klokke til selskapsbruk. Men hva er en tynn klokke, og hva defineres som " å kunne se hva klokka er"? "Ulempe er at den er TUNG, men man har vel klokke for å vise at den er der?" For meg er klokka der for at jeg skal vite når som helst hva klokka er. Hos meg er maks diameter på Bezelring 38mm og 12-15mm tykk greit. Jada, alle er forskjellige, og hver sin smak. Jeg synes ikke det er pent med en Nixon klokke i helgull feks. til dress/festklær. Hvordan er det å sove om natta feks. med Nixon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg