Mattae Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 En kompis av meg har den, sett han brukt den en gang Litt mye ja Syns den er på kanten til å være mye i anonyme farger så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 En gledens dag! Led Zeppelin endelig tilgjengelig for streaming på Spotify!! Farvel Led Zeppagain! Haukefer og Halvor_nor reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Noen trafikkrelaterte bilder... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Har en Nixon 51-30 jeg også! En tung klokke, men man blir fort vant med den. Alt annet virker også for smått etterhvert Absolutt en klokke å anbefale! Etter 2.5 år nå så tok batteriet slutt, ringte smykke og klokkebutikk på senteret i nærheten, de skulle ha 350 for nytt batteri + trykktest, så da må vi få ordna det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Gratis og god (7.9 på IMDB) dokumentar om Japan og drifting: Thundercoil og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hoho, kjerringa sin nye PC viste en ny side av Win8 som sier sitt.. "Windows vil restarte etter oppdateringen om 2 dager"... Er det mulig? Ubrukelig i 2 dager??? Haha, latterlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Jeg trenger litt PC-hjelp her... Begynner å bli desperat... Har ny HDD til laptopen min (forrige ble ødelagt). Ved oppstart står det "Bootable device was not found". Virker som at laptopen ønsker å boote fra en kilde, men det fulgte ikke med Windows 7 DVD med laptopen min (Fujistu). Den ble kjøpt tidligere i år. Under tilgjenglig meny ser jeg harddisken hvertfall, så det er ikke det at den ikke er ordentlig koblet til? Hva bør jeg gjøre nå? Tenker at hvis jeg kjøper Win 7 lisens f eks så kommer jeg til å miste alt av laptopens software (inkl. mange kjekke snarveier). Kan prøve å ringe Komplett (de jeg kjøpte laptopen fra) i morgen elns... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Kan prøve å ringe Komplett (de jeg kjøpte laptopen fra) i morgen elns... Tror jeg ville gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Jeg trenger litt PC-hjelp her... Begynner å bli desperat... Har ny HDD til laptopen min (forrige ble ødelagt). Ved oppstart står det "Bootable device was not found". Virker som at laptopen ønsker å boote fra en kilde, men det fulgte ikke med Windows 7 DVD med laptopen min (Fujistu). Den ble kjøpt tidligere i år. Under tilgjenglig meny ser jeg harddisken hvertfall, så det er ikke det at den ikke er ordentlig koblet til? Hva bør jeg gjøre nå? Tenker at hvis jeg kjøper Win 7 lisens f eks så kommer jeg til å miste alt av laptopens software (inkl. mange kjekke snarveier). Kan prøve å ringe Komplett (de jeg kjøpte laptopen fra) i morgen elns... Du må inn i boot menyen og velge boot device (hold inne F2) knappen og inne der skal du velge riktig hdd under "boot device" 1. Skru av maskinen 2. skru på og hold inne F2 3. velg den hdd du har koblet til som "boot device" 4. save settings og reboot 5. enjoy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Tror jeg ville gjort det De har faktisk Fujitsu sitt norske supportnummer på siden sin, noe jeg ikke klarte å finne via googling selv.. Komplett er så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Du må inn i boot menyen og velge boot device (hold inne F2) knappen og inne der skal du velge riktig hdd under "boot device" 1. Skru av maskinen 2. skru på og hold inne F2 3. velg den hdd du har koblet til som "boot device" 4. save settings og reboot 5. enjoy =) Jeg har en meny som heter Boot. Under den står det: Boot Priority Order: (med alternativer) Her har jeg satt HDD-en på nr. 1. Restarter, men det hjalp ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Laptopen til kona nekter å taste diverse tegn... laptopen min har skjerme sidelengs...må tilte hodet til høyre for å se noe... Merker godt at ungen begynner å leke med tingene ja... Hun har tross alt gangsterblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Men ligger det et OS på HDDen? Wicky: ctrl+alt+pil til siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Men ligger det et OS på HDDen? Det er det jeg ikke skjønner. På gamle laptopen min (2-3 år gammel) puttet jeg bare i ny HDD og vips så begynte OS å installere seg selv. Trodde dette var saken med denne laptopen og denne harddisken og, men det var det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Som Thundercoil skriver, så må windows være installert på den hdd for at det skal funke, hvis ikke må du boote opp fra en CD eller USB med windows Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg