Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

jaja sånn kan det gå mister :) lar deg kose deg med henda under dyna mens du småsikler på bildet av en usenka e90 :)

Ha en fortsatt fin dag!

Ja så skal jeg gjøre det, også kan du stille deg bak en busk nede ved sentralen til Oslo Taxi med den nevnte hånda di ;)

Ha en fin dag du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha fremdeles småsur for at sjøbuse stengte vin-nr tråden?

Nei nå stinker det ribbe her på kontoret... så jeg får spise laks og eggerøre...

Bytt ut laksen mot spekeskinke så er det nesten bedre enn ribben :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjørt Nissan Leaf :) Det må jeg si var en artig kjøreopplevelse, å kjøre bil helt uten lyd og med krefter helt i fra start ved pådrag. Man får automatisk et helt annet kjøremønster og man blir sittende hele tiden å følge med på rekkevidden, første jeg gjorde var å skru av setevarmen og skru på Eco mode som generer mer strøm til batteriet ved å slippe pedalen. Overraskende at en EL bil kan egentelig brukes som en helt vanlig bil, testa litt i sentrum, så ut på landeveiene og så på motorveien. Legger man seg i 110 km/t går ikke rekkevidden så fort, men i120 km/t da tikka det fort nedover ;) Kjørekomforten var dog litt oppskrytt synes jeg, fant aldri en helt komfortabel sittestilling, den hadde alt for tykke A stolper og det var for mye hardplast i interiøret. Men bilen var overraskende romslig og hadde bra Bose stereo, også var den veldig lettbetjent ;)

MEN om jeg kunne hatt en slik bil? Nei det kunne jeg nok ikke, er alt for glad i motorlyd og muligheten til å ta spontane avstikkere. Var godt å komme tilbake i E34en og vri om nøkkelen, denne er bedre å kjøre også. Men det var veldig morsomt å ha prøvd en EL bil, noe jeg aldri har gjort før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk om alle bilene var som en E34...eller E30... Bilindustrien har nok kommet lenger mister...at du ikke liker en Leaf så betyr det ikke at det er en dårligere bil enn femmern din...

Sa jeg at jeg ikke likte den? Jeg sa at det ikke var noe for meg og mine behov, Leaf som bil i seg selv likte jeg veldig godt. Det var absolutt en positiv opplevelse å få kjøre en Nissan Leaf i dag :) Nå skjønner jeg dem som har dette behovet litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...