Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Stort sett er kalkun oppskrytt, men det er når kjøttet er tørt/smakløst og sausen er grei nok. Er en kunst å få denne perfekt. Heldigvis klarer én i slekten (til samboer) å gjøre det skikkelig, så en dag eller to i året er det luksusmat :)

Spiser verken sau eller svin, så julaften, for meg, handler om neseklype for å døyve lukten. Haha. På tallerken finner man en gjennomstekt indrefilét av okse og kålrabistappe, godt utvannet med potet. Så er det riskrem til dessert. Det høres sikkert rart ut, men det funker overraskende bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er kalkun oppskrytt, men det er når kjøttet er tørt/smakløst og sausen er grei nok. Er en kunst å få denne perfekt. Heldigvis klarer én i slekten (til samboer) å gjøre det skikkelig, så en dag eller to i året er det luksusmat :)

Spiser verken sau eller svin, så julaften, for meg, handler om neseklype for å døyve lukten. Haha. På tallerken finner man en gjennomstekt indrefilét av okse og kålrabistappe, godt utvannet med potet. Så er det riskrem til dessert. Det høres sikkert rart ut, men det funker overraskende bra :)

Syns ikke det høres rart ut, syns det høres helt fantastisk ut. Kan være fordi jeg ikke har spist i dag og sitter og venter på pizza fra Pizzawood  :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Og DER fikk han oppmerksomheten han savnet etter nick-byttet :)

Haha, la merke til det med en gang :P

Hella faceliftlamper, kjøpe på Koed eller GS? :P Eneste som gjør meg skeptisk til GS, er prisforskjellen i forhold til Koed. Gikk smertefritt sist jeg handla der. Erfaringer med begge, noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel her.

Bestillte en orginal Alpina frontspoiler til E38 hos Koed.

Spoileren ble bestillt søndag kveld (natten til mandag 08.07.13. Kl 01:21)

Koed måtte først bestille fra alpina. Så sende den til meg. Postkontoret mitt hadde den i dag (12.07.13 kl 14:19)

Ikke værst leveringstid det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...