Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Klarer fint å sovne på jobben jeg as....Sjefen går i hæler som bråker, så hører henne om hun kommer... Eller så har jeg funnet perfekt sittestilling i stolen så jeg sovner perfekt..Men våkner fort om noe skjer... :P I dag var jeg megatrøtt...2timer søvn i natt resulterte til at jeg sovnet midt i en tlf-samtale...Våknet heldigvis etter par sekunder... hahaha :P

MEN!

Nå er jeg snart ferdig på jobb for i dag...hjem..hente kone og barn..og rett til flyplassen...for vi skal til.....

HAAARSTAAAAAAAD!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljevarselet begynte å lyse på A6en min idag, fylte på 1 liter og etter 100km kjøring lyste lampa enda en gang :( enten så lekker de olje ellers er sensoren ødelagt. what to do? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljevarselet begynte å lyse på A6en min idag, fylte på 1 liter og etter 100km kjøring lyste lampa enda en gang :( enten så lekker de olje ellers er sensoren ødelagt. what to do?

Se der ja, når begynner det for deg også. Bare selg bilen før ett eller annet dyrt ryker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, når begynner det for deg også. Bare selg bilen før ett eller annet dyrt ryker ;)

hahaha la oss håpe det er noe galt med sensoren, for bilen har jeg tenkt å beholde lenge :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer fint å sovne på jobben jeg as....Sjefen går i hæler som bråker, så hører henne om hun kommer... Eller så har jeg funnet perfekt sittestilling i stolen så jeg sovner perfekt..Men våkner fort om noe skjer... :P I dag var jeg megatrøtt...2timer søvn i natt resulterte til at jeg sovnet midt i en tlf-samtale...Våknet heldigvis etter par sekunder... hahaha :P

MEN!

Nå er jeg snart ferdig på jobb for i dag...hjem..hente kone og barn..og rett til flyplassen...for vi skal til.....

HAAARSTAAAAAAAD!!!!!!!

Nei kor i faen, synd 7ern står halvveis knust på ett verksted...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha la oss håpe det er noe galt med sensoren, for bilen har jeg tenkt å beholde lenge :P

Hehe, ja oljeforbruk hører heldigvis til det mer normale på en bil som begynner å dra på årene. Jeg vet at den sensoren iallfall er en svakhet på 2,4 literen, dette sjekket de på Audi for meg da jeg klaget over høyt oljeforbruk og fikk da forklart dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...