OJR Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Hva med disse? noen som hvet hvilke bbs felger det er? Lyst på nye felger til touringen..
Zibiri Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Noen tips til hvordan man kan ødelegge en bomringstasjon? http://www.ht.no Den eneste måten er å kaste penger på den til den blir borte Noe så unødvendig.. Vurderer å kjøre moped til den fjernes! Kjøp sånn elektrisk skilt "fjerner" som det var diskutert om her en stund da vell, ett klikk på knappen og skiltet forsvinner Litt mafia da
Fredrik Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Jeg må bare få lov til å skryte litt av Schmiedmann Norge ved daglig leder Frederick Mowinckel. Jeg spurte forsiktig om de ville være behjelpelige med å sette opp en delenummerliste i forbindelse med at jeg skal skifte samtlige støtdempere inkl. relevant tilbehør på vår 2003 E46 318d Touring (totalt 24 artikler). Jeg gjorde det klart at delene skal kjøpes hos Schmiedmann i Danmark. Et par timer senere fikk jeg en hyggelig mail i retur med en komplett liste over de delene jeg trenger. Kjempefin service og 6 stjerner til gutta på Rud utenfor Sandvika i Bærum...
bingo Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 ingen som har noen store tanker om dette? Trenger litt tips her, sjefen ringte meg idag å sa jeg skulle få ny firmabil. valget sto mellom Opel Movano, eller VW Crafter.kjører Opel Movano nå, det som er greit med den er at den har forhjulsdrift noe som er litt greit på vinteren siden jeg nesten aldri er tungt lastet. VW Crafter er jo bakhjulstrekk å noe sier meg at det kan bli en utfordring på vinteren(lett på ræva) er det noen som har kjørt disse bilene som kan komme med tips for og imot?
Jordfræsar Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Jeg må bare få lov til å skryte litt av Schmiedmann Norge ved daglig leder Frederick Mowinckel. Jeg spurte forsiktig om de ville være behjelpelige med å sette opp en delenummerliste i forbindelse med at jeg skal skifte samtlige støtdempere inkl. relevant tilbehør på vår 2003 E46 318d Touring (totalt 24 artikler). Jeg gjorde det klart at delene skal kjøpes hos Schmiedmann i Danmark. Et par timer senere fikk jeg en hyggelig mail i retur med en komplett liste over de delene jeg trenger. Kjempefin service og 6 stjerner til gutta på Rud utenfor Sandvika i Bærum... Frederick er my man hos Schmiedmann! Bare gode ord å si om han og meget bra service! Så helt enig Fredrik. Vakkert
Peak Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Skriver det her, så slipper jeg lage en egen tråd: Noen som vet om e36 328i ble levert med sperre diff. orginalt?
Eksos Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 ingen som har noen store tanker om dette? Trenger litt tips her, sjefen ringte meg idag å sa jeg skulle få ny firmabil. valget sto mellom Opel Movano, eller VW Crafter.kjører Opel Movano nå, det som er greit med den er at den har forhjulsdrift noe som er litt greit på vinteren siden jeg nesten aldri er tungt lastet. VW Crafter er jo bakhjulstrekk å noe sier meg at det kan bli en utfordring på vinteren(lett på ræva) er det noen som har kjørt disse bilene som kan komme med tips for og imot? Har kjørt mye Sprinter som varetaxi, noe som i bunn og grunn er den samme bilen. Testa også en litt eldre movano, (04-05) og kjøremessig stiller sprinteren i en helt annen klasse. Sprinter, og sikkert også Crafter er kjempegode biler å kjøre, både med tung og lett last. Angående bakhjulstrekken er det vell litt smak og behag. Om det er mange centimeter med snø kan den naturlignok slite litt med fremkommeligheten dersom lasterommet er tomt, men i svinger er det ikke store problemet. Kan naturligvis ikke gi full gass i svingene, men noe problem er det ikke om du møter en sving Hvilken lengde osv. er det snakk om? Jeg har kjørt mest den på 6.89m, og vil si den er bedre å kjøre på mange meter enn junior på 5.99m... Du må også velge den høye versjonen, den med flatt tak ser bare mongis ut Av ekstrautstyr må du insistere på å få A/C, webasto, xenon, grøftelys, chrom grill, gangstercap(sprinter) og tusenmetringer på taket, da har du en tøff bil Her er ett bilde fra bilen jeg har kjørt, var på langtur til Oslo med flyttelass, fin tur
Eksos Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Skriver det her, så slipper jeg lage en egen tråd:Noen som vet om e36 328i ble levert med sperre diff. orginalt? Som originalt ekstrautstyr ja, men ikke som basic..
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 .. Jeg så du svarte på et spørsmål fra Jordfræsar`n her om dagen, ang toll. En kompis av meg har handla en 1976mod 2002 turbo. Den har breddekit av den bredeste typen. Bilen mangler front og han sendte en mail til en kar i Sverige som har 02-deler for salg. Han fikk i svar at han ikke sende til Norge grunnet Toll-regler, ifb med Eu osv. Hva er det egentlig? Han kunne sende til et svensk postkontor nærme grensen til Norge som er korteste vei for oss, noe som blir Åre. Sender han da evt til postkontorets adresse, og merker mottaker med navnet til kompisen min? Her er siden det gjelder: http://www.02-depan.se/ Noen andre som har forslag, eller vet om noen som kan ha dette i Norge??
wicky124 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Kompis av meg har kjøpt den nye sprintern....med største motoren og ALT ekstra utstyr kom den på 950tusen....for en varebil....
wicky124 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 og som om planking ikke var nok...FYFAEN: http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 8248111819
Robkill Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Det bildet der er det lenge siden jeg har sett! Første gangen jeg så det mener jeg var på MP...
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 ingen som har noen store tanker om dette? Trenger litt tips her, sjefen ringte meg idag å sa jeg skulle få ny firmabil. valget sto mellom Opel Movano, eller VW Crafter.kjører Opel Movano nå, det som er greit med den er at den har forhjulsdrift noe som er litt greit på vinteren siden jeg nesten aldri er tungt lastet. VW Crafter er jo bakhjulstrekk å noe sier meg at det kan bli en utfordring på vinteren(lett på ræva) er det noen som har kjørt disse bilene som kan komme med tips for og imot? Faren til en kompis driver å kjører transport og har hadde to nye Sprintere, en lett lastebilregga lang 315 og en kort varebilregga 318. Kameraten min lånte stadig en av disse og de var riktig så gode å kjøre, også er jo Carafter og Sprinter stort sett samme bil. Men dissa var så kleine på vinterføre at man satte seg fast på flat mark i litt snø. Men det værste var at med tom bil så kom man ikke opp brattere grusveier, begynnte faen meg å spinne seg nedover!!! Bakkestart i asfaltert bakke med grus fra vinterens strøing var bare å glemme. Han blei vel lei etterhvert for nå kjører han Transporter 180 hester 4 motoion Går for framhjulstrekk på en sånn vogn!
Eksos Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Kan stemme at jeg posta det på MP ja Robkill Er største motoren osv på den der også, mye utstyr, men ikke AC.. Havna på like over 800k, syke priser! Får jo sprinter med firhjulstrekk, bare så det er sagt Spinner man seg fast på flat bakke er det dekka som er problema. Jeg insisterte på skikkelige Hakka dekk, og sleit sjeldent med at jeg ikke kom meg frem. Var vell en gang jeg ikke kom meg opp en bakke eneste.. Men, hadde salt baki bilen til krisetilfeller
Fredrik 90 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Får jo sprinter med firhjulstrekk, bare så det er sagt Spinner man seg fast på flat bakke er det dekka som er problema. Jeg insisterte på skikkelige Hakka dekk, og sleit sjeldent med at jeg ikke kom meg frem. Var vell en gang jeg ikke kom meg opp en bakke eneste.. Men, hadde salt baki bilen til krisetilfeller Var nye Hakka med pigg da den lange 315en kjørte seg fast hjemme på gårdsplassen dems. Men det var ikke værre enn at den kunne trekkes løs med firehjulingen
Anbefalte innlegg