Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Inaya blir vel ikke syk der nede tror jeg...hun er vaksinert hun er blandingsbarn.... (hørtes rart ut...haha ) siden vi innen par år skal til Pakistan også...

Der har dem ikke bilstoler nei... og all transport foregår i bilen...så...skal bli spennende å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ferien jeg husker best var i 1997 hvor familien leide seg et hus med tilhørende strand på grenada i karibien. Er ikke stort mer å si enn at stedet var helt fantastisk. Har veldig lyst til å besøke øya igjen om muligheten byr seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De feriene jeg husker best er vestlandsturene i Citroën BX med familien... Kjørte på natten, og vi fikk ha dynene våre i baksetet... Våknet brått i det vi holdt på å kjøre over en katt... Nok om akkurat den katten, ene overlevde tror vi... Turene inneholdt bading, utforsking av saltvann og mange lærerike ting en dyr sydentur ikke kan føre med seg...

Slikt er gode minner :) Vi kjørte aldri så langt når jeg var liten, var som oftest til Oslo eller nedover i Danmark. Men jeg husker vi pakket våres E34 525I som vi hadde den gang, full og kjørte nedover til Danmark og Legoland. Var alltid så flott å kjøre på de store motorveiene og jeg satte meg alltid i midten av baksetet for å følge bedre med, var jo også litt spennende å kjøre i 130 km/t for det gjorde vi aldri ellers i Norge ;) Husker også vi kjørte oss bort på den danske landsbygda, ga opp for noen timer og stoppet å badet på stranda som var i nærheten :) Danmark er egentelig ett fint ferieland når man har små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferieturer ja, jeg er ikke mer enn 17år men noen turer har det blitt. De mest minnerike er ikke de typiske turene til Gran Canaria og Lanzarote, det er oppover mot Trøndelag eller på Møre. Fisking er noe fattern alltid har hatt interesse for, og da har jo resten fulgt med akkurat som når han blir med til 'syden'. Så de to siste gangene når søstra mi + mora mi reiste nedover til syden så ble vi hjemme og tok heller en annen tur som passer oss litt bedre. 

Jeg tåler ikke varmen noe særlig, så jeg trives best i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi kanskje skal til gran canaria, på andre siden av øya der det ikke er så mange turister...Er ett vennepar av meg som eier ett stort hus der... I garasjen står det 2 R sykler..En porsche cayenne turbo, og en 360 spider... og de følger med.. :P

Er dette venneparet medlem av b gjengen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg testet dette nymotens fenomenet man kaller chatroulette.. Dette har ført til at jeg har lært nye ting om hvordan andre ser meg, spesielt andre kulturer!

For spansktalende mennesker er jeg julenissen, for mennesker i midtøsten er jeg dypt religiøs og for amerikanere er jeg enten terrorist og eller kirkebrenner.

Meget interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...