Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Chatroulette ble "in" igjen, når den videoen på youtube kom En eller annen fyr som parodierer wrecking ball, mens folk fra rouletten ser på og reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Fredrik 90 - jeg så dere diskuterte Audi for noen dager siden. Man fikk Audi A6 C5 med Multitronic også før facelift (som 00-01-modeller), og Audi A4 B6 kom også med Multitronic i 02/03...Har et blad liggende med nybiltest av en Audi A4 B6 3.0 V6 Multitronic, og girkassa får ikke akkurat skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hva har 1998 A6 4B, da? Noe drit eller helt greit? (automat) Edit: kan dra spake til siden som steptronic på BMW, bare at det kun er 4-trinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Har aldri hørt/lest skrekkhistorier om eldre automatkasser fra VAG. Det er samme risiko der som med de fleste andre eldre biler med automat - det er bingolotto når/om det ryker, men det er et pluss hvis bilen har hatt en eier (holder ofte lengre da). Skal man ha eldre bil med automat ville jeg uten tvil valgt Mercedes. De er kanskje litt kjipe og noen har mye rust, men Mercedes produserer i hvertfall automatkasser som går dobbelt så langt som andre merker før de begynner å krangle. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Fredrik 90 - jeg så dere diskuterte Audi for noen dager siden. Man fikk Audi A6 C5 med Multitronic også før facelift (som 00-01-modeller), og Audi A4 B6 kom også med Multitronic i 02/03...Har et blad liggende med nybiltest av en Audi A4 B6 3.0 V6 Multitronic, og girkassa får ikke akkurat skryt. Ja jeg skal ikke si dette for sikkert altså, så det kan godt være det du sier stemmer. Men jeg mener at Multitronic ikke kom før i 2005 på A4 B7. Mine foreldre holdt på å kjøpe en ny A4 1,8T i 2005 og da husker jeg selgern snakket varmt om at Multitronic var nytt på denne modellen... Skal man ha eldre bil med automat ville jeg uten tvil valgt Mercedes. De er kanskje litt kjipe og noen har mye rust, men Mercedes produserer i hvertfall automatkasser som går dobbelt så langt som andre merker før de begynner å krangle. Ja det er noe Mercedes kan, det å lage Automatkasser. Her synes jeg egentelig ikke BMW er noe særlig gode i det hele tatt, hverken på holdbarhet eller egenskaper, er noe annet med den nye Sportsautomaten til BMW da. Manuell derimot, det kan ingen bedre enn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Aight. Ble quattro vinterbil. 2.4 V6 bensin og automat. Ville helst ha manuell, men utstyret og lakktilstand vant meg over. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Hvilken rettigheter har man når man kjøper bruktbil fra forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Ja jeg skal ikke si dette for sikkert altså, så det kan godt være det du sier stemmer. Men jeg mener at Multitronic ikke kom før i 2005 på A4 B7. Mine foreldre holdt på å kjøpe en ny A4 1,8T i 2005 og da husker jeg selgern snakket varmt om at Multitronic var nytt på denne modellen... 2001 A4 med Multitronic: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45532415 Aight. Ble quattro vinterbil. 2.4 V6 bensin og automat. Ville helst ha manuell, men utstyret og lakktilstand vant meg over. Hehe. Opplevd kvalitet er høy på disse - spesielt interiøret er utrolig bra. Får håpe du ikke får en nedtur når du setter deg i E46en igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Haha. Den har til og med skinnseter Men min far har 2001 FWD A6 Avant. 2.0d manuell og stoffseter. Den synes jeg er noe dritt å kjøre (litt overdrevet, men kjørte heller E46en). Håper sedanen med skinn er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Bra komentarer på denne saken. http://www.bygdeposten.no/lokale_nyheter/article7058533.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 2001 A4 med Multitronic: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45532415 Finn.no er vel ikke den beste informasjons kilden, der kan hvemsom helst skrive hva som helst. Legger jeg ut en annonse på Finn av E34en min og skiver at den har 8 trinns Sportsautomat så betyr det ikke at den har det Men jeg skal ikke være vanskelig på dette med Multitronic i A4 B6 da jeg ikke er helt sikker selv Er det ikke noen Audi entusiaster her som kan gi svaret på det, kryr jo av Mercedes entusiaster her så burde da være noen fra Auda også ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Wikipedia sier hvert fall: Multitronic is a stepless transmission launched by AUDI AG in late 1999. (LuK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Bra komentarer på denne saken. http://www.bygdeposten.no/lokale_nyheter/article7058533.ece Regner med sjåføren blir anmeldt for brudd på veitrafikkloven paragraf 3? Nei vent, han jobber i lovens lange arm! Da får du bare en klapp på skuldra og beskjed om å kjøre videre!! Idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Wikipedia sier hvert fall: Multitronic is a stepless transmission launched by AUDI AG in late 1999. (LuK) Jepp, det var på A8 om jeg ikke tar helt feil. På Wikipedia så står ikke Multitronic oppført på A4 før B7 modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Jepp, det var på A8 om jeg ikke tar helt feil. På Wikipedia så står ikke Multitronic oppført på A4 før B7 modellen. Jeg stoler mer på finn enn wikipedia. Men mest av alt stoler jeg på min egen hukommelse, og den forteller meg at man fikk A4 B6 med Multitronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg