sveigis Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 I Harstad er det fint Wicky. Var i forsvaret der et halvt år.Masse trvelige blant lokalbefolkingen der oppe og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Dette varierer med utstyr (automatgear, klimaanlegg, soltak etc.). I utgangspunktet er vektforskjellen ca. 110 Kg med den samme motoren og drivverk, men f.eks automatgear øker vekten med ca. 25 Kg. Touringkarosseriet veier ca. 90 Kg mer enn sedankarosseriet. Forskjellen på tidlige og nyere versjoner av f.eks to identiske E46 eksemplarer er en vektøkning på ca. 30 Kg. ja ser det er litt forskjellige vekter på bilene på finn som "egentlig" er samme ja. Har søkt opp et par biler før, og da hadde dem samme vekta. så regnte med det var standard vekter på den modellen. Søkte opp noen flerne nå og så det var bittelitt forskjellig vekt ja. Får klemme inn en passasjer ekstra i bilen hans da, hehe Hans bil er 04 modell så har vell kanskje en av de tyngre bilene, han har soltak og litt sånn så jeg ikke har heller så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 http://www.ceramicpro.no/?portfolio=ceramic-pro-9h Den her? i så fall lurer jeg på prisen Jepp. Se på dette. Eksempel: Du kan definere den som flytende glass, herder og blir STEINHARDT ved kontakt med oksygen, kan bygges i lagvis og er 100 % motstandsdyktig mot kjemikalier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Nivå 3 holder GARANTERT i 3 år, og da kan man vaske bilen i maskin uten å få en eneste ripe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hva er prisen på noe sånt? Noen i Norge som utfører dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 pris for nivå 3 er vel 9000? Ingen upris om det holder i 3 år isåfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Dersom du skal sitere lovdata som argumentasjon, bør du sette deg inn i selve lovene og sitere fra de, isteden for "at en på bimmers.no sa at..." Så blir det 15 ganger mere seriøst med en gang har printa ut det står angående rettigheter ved bruktbilkjøp fra forhandler på forbrukerrådet.no. jeg holder meg til det som står der og hvis han ikke godtar dette blir det blanda inn advokater veldig kjapt fordi jeg orker ikke tull og utdragning av tid. Det jeg prøver å finne ut nå er om feilen på bilen kan gå under normal bruksslitasje, noen som har svaret på dette eller? feilen oppsto 3 dager etter at jeg tok over bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Hva er prisen på noe sånt? Noen i Norge som utfører dette? 9000 for nivå 3, ja... Jeg bestiller snart time til våren ! pris for nivå 3 er vel 9000? Ingen upris om det holder i 3 år isåfall... Jepp! Da skal man være garantert hydrofobisk effekt i tre år, og kan maskinvaske bilen opp og ned uten å etterlate en ripe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Jaggu havna ikke bilen min på trykk i bladet. Ikke store bildet, men overraskende mtp hvor mye fint som ruller rundt Nivå 3 holder GARANTERT i 3 år, og da kan man vaske bilen i maskin uten å få en eneste ripe... Hvem vasker vel bilen i maskin uansett?To grittguard-bøtter sier bare jeg. sveigis og Jås reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Lurer på å selge Jaggen og kjøpe meg en billig kosebil til 30-50k...En litt annerledes bil... Kanskje en billig maserati biturbo... eller en alfa gtv spider.. Noen som har ideer? Kunne tenkt meg en z3...men ikke en e34 eller e30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Lurer på å selge Jaggen og kjøpe meg en billig kosebil til 30-50k...En litt annerledes bil... Kanskje en billig maserati biturbo... eller en alfa gtv spider.. Noen som har ideer? Kunne tenkt meg en z3...men ikke en e34 eller e30... Z3 2,8I Det er artige biler synes jeg, ikke akkurat pene å se på men forbasket gode å kjøre på svingete veier med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 I know...Men jeg føler lissom at Z3 blir for gammel...og en 2,8 får man ikke til budsjettet mitt... Alfa spider er jo faktisk bedre på svingete vei har jeg hørt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Z1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Skaff meg en Z1 til under 50lapper a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Ble vel solgt en for 40 og noe for litt siden. Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg