Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette varierer med utstyr (automatgear, klimaanlegg, soltak etc.). I utgangspunktet er vektforskjellen ca. 110 Kg med den samme motoren og drivverk, men f.eks automatgear øker vekten med ca. 25 Kg. Touringkarosseriet veier ca. 90 Kg mer enn sedankarosseriet. Forskjellen på tidlige og nyere versjoner av f.eks to identiske E46 eksemplarer er en vektøkning på ca. 30 Kg.

ja ser det er litt forskjellige vekter på bilene på finn som "egentlig" er samme ja.

Har søkt opp et par biler før, og da hadde dem samme vekta. så regnte med det var standard vekter på den modellen. Søkte opp noen flerne nå og så det var bittelitt forskjellig vekt ja.

Får klemme inn en passasjer ekstra i bilen hans da, hehe

Hans bil er 04 modell så har vell kanskje en av de tyngre bilene, han har soltak og litt sånn så jeg ikke har heller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du skal sitere lovdata som argumentasjon, bør du sette deg inn i selve lovene og sitere fra de, isteden for "at en på bimmers.no sa at..." Så blir det 15 ganger mere seriøst med en gang :)

har printa ut det står angående rettigheter ved bruktbilkjøp fra forhandler på forbrukerrådet.no. jeg holder meg til det som står der og hvis han ikke godtar dette blir det blanda inn advokater veldig kjapt fordi jeg orker ikke tull og utdragning av tid. 

Det jeg prøver å finne ut nå er om feilen på bilen kan gå under normal bruksslitasje, noen som har svaret på dette eller? feilen oppsto 3 dager etter at jeg tok over bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen på noe sånt? Noen i Norge som utfører dette?

9000 for nivå 3, ja... Jeg bestiller snart time til våren :P!

pris for nivå 3 er vel 9000? Ingen upris om det holder i 3 år isåfall...

Jepp! :) Da skal man være garantert hydrofobisk effekt i tre år, og kan maskinvaske bilen opp og ned uten å etterlate en ripe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1483331_10153642587780054_656375334_n.jp
Jaggu havna ikke bilen min på trykk i bladet. Ikke store bildet, men overraskende mtp hvor mye fint som ruller rundt :)

Nivå 3 holder GARANTERT i 3 år, og da kan man vaske bilen i maskin uten å få en eneste ripe... 

Hvem vasker vel bilen i maskin uansett?
To grittguard-bøtter sier bare jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å selge Jaggen og kjøpe meg en billig kosebil til 30-50k...En litt annerledes bil... Kanskje en billig maserati biturbo... eller en alfa gtv spider..

Noen som har ideer? Kunne tenkt meg en z3...men ikke en e34 eller e30...

Z3 2,8I 8) Det er artige biler synes jeg, ikke akkurat pene å se på men forbasket gode å kjøre på svingete veier med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...