316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg liker de, men biler som ikke gjør 0-100 på under 5 sekunder er ikke kule. Ikke jeg som har bestemt det ! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ang den Audidiskusjonen må jeg si meg enig med de som ikke liker den, syns den er på grensa til stygg og ser ut som en kloning mellom A6 og Touareg.Får Cayenneassiasjoner, la oss prøve å få en eksisterende bil til å se ut som noe helt annet.. Nei, skal det være SUV så skal det være Range Rover. De andre er dårlige etterligninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Helt enig, den Q7-en er rett og slett stygg, hvertfall i mine øyne. Men gromt med V12 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Jeg liker de, men biler som ikke gjør 0-100 på under 5 sekunder er ikke kule. Ikke jeg som har bestemt det ! For noe tull, hvem har sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ikke så kul den Amazonen dessverre, scorer ikke bra på 0-100 kulhetsskala. Var det et hint mot fredrik 90 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Dessuten 0-100 kulhetskala hvem bryr seg om den , jeg ser på speedometeret jeg hvor fort bilen kan gå det er det som teller for meg ikke hvor kjapt den kommer seg dit. Dessuten biler som ikke er lagd i tyskland de er ihvertfall utenfor kulhetskalaen , alt annet er dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Feteste amerikanske bilen på planeten, og litt feelgood-tv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Slettet Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 God jul til alle bimmers medlemmer! Håper dere alle får en perfekt kveld med familien! Selv blir kvelden feiret til kai på Florø Fjordbase, så noen andre få ta seg av kosen imorgen , hehe Sent from my iPad using Tapatalk HD Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Nei, ingenting med Fredrik å gjøre det... God jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 God jul til alle bimmers medlemmer! Håper dere alle får en perfekt kveld med familien! Selv blir kvelden feiret til kai på Florø Fjordbase, så noen andre få ta seg av kosen imorgen , hehe Sent from my iPad using Tapatalk HD Go jul på fjorden, og til resten av gjengen her også så klart Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Var det et hint mot fredrik 90 ? Hvorfor skulle det være det? Kan ikke huske å ha sagt noe som skulle antyde det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Litt motvekt til all denne julemusikken jeg må innrømme at jeg liker ganske dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Ifølge boka gjør min bil 0-100 på 6,6 sek. og den er drit kul. så det må ikke være under 5 sek. Jeg teststt selv med stoppeklokke på iphone. Mulig jeg ikke var helt nøyaktig på 100. men var ikke langt i fra hvertfal. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 pleier folk å bytte kjølevæske eller bare etterfylle? Aner ikke når kjølevæska er bytta på e34'en min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg