BMWE39turbo Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Nytern; trur spesialen er utsatt, så det var snakk om at den kommer i mars. Men sesong 21 begynner jo i januar(?) er jo noke å glede seg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Hvor får man sett top gear nå for dagen? mista oversikten etter sesong 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul'a Dårlig med jenter ombord? Jaja i mørket er alle like.. Flott skute, var to uker på kleven og tok precommissioning på tavla tidligere i år, og har vert der en gang i etterkant, seilte til florø trur eg det var i forbindelse med noe jobb på framdriftssystemet. Er denne Endre er elektriker på det andre skiftet sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Siden æ e nordlæning, så trur alle her sørpå at æ e fostra opp på fesk, og at det er livretten min. Nu har det seg slik at æ kommer fra en jordbruksfamilie (3 generasjoner bakover) og dermed er det rødt kjøtt som teller her i huset. Spiser litt fisk i ny og ne, men det er ikke noe favoritt. En "rar" rett jeg har tatt med meg sørover og som de fleste rynker på nesen er, stekte fiskekaker i brun saus servert med poteter og spagetti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Hvor får man sett top gear nå for dagen? mista oversikten etter sesong 17 Lastes ned fra finalgear.com Streames på streetfire.net eller primewire.ag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Moren min fikk bærbar pc til jul. Først åpnet hun en pakke med en cd med antivirusprogram, og skjønte ikke en drit av hva det var. Haha, morsomt å se slike blikk. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Åååh fyyyy faaaaaaaaaaaen jeg elsker denne bilen... Muthefuckings NAM! fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Årets julegave til meg selv, fikk ikke åpnet den før i dag ettersom jeg kjøpte lik til madammen i gave også. Dale of Norway, flotte gensere, anbefales. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Får ønske deg iphone til neste år, de forstår at bildet skal være vertikalt orientert når man tar bilder med mobilen stående Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Ser ut som det er et problem, ja. Det suger litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Stek laks på begge sider, hakk opp vårløk og tilsett salt, pepper og fløte, kok opp og tilsett vårløk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul til alle fra gangsterpappa og bebigurl Overmett etter 900gram med halal pinnekjøtt og masse tilbehør og 1,5liter brus... Noekult: Fikk snap av flere folk som tok banen idag... bare utlendinger ute...haha Om du kjeder deg kan du jo finne på noe med andre som kjeder seg...Mine søsken bruker julaften på Alternativ jul...som regel frakl 15 til 23 selve julaften...servere mat til de som ikke har noen, uteleggere og narkomane, samt eldre folk... Dele ut julegaver og bruke tid på dem...Utrolig givende..Har vært med på det ett par ganger og jeg får faktisk utrolig mye glede av å bare sitte og prate med en eldre kar..De har så mange gode historier om den gang de var unge og hadde blodtrimma biler for å få den fineste dama nord for oslo MotorTrends Roadkill har jeg også blitt hekta på... Sett 5-6 episoder her i Nord...og flere skal det bli når jeg kommer meg på jobb igjen fish, Andy520iA, FredrikE24 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Roadkill er genialt ja! Sett på det som er å se av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg