Thundercoil Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Endelig en porsche med vippelykter Sånn de skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 har sett på den ja... men.. virker som så utrolig mye arbeid for å få denne til å virke..jeg skrue ikke selv...derfor blir ett slikt prosjekt dødfødt for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Den porschen til den prisen minner meg om den ene top gear episoden hvor gutta kjøper hver sin eldre porsche wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hvis du vil ha en bil som gir deg ekte glede, kjøper du en MX5 og setter fyr på den Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 En time og ti minutter på telefon... da blir man svett på øret.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Den porschen til den prisen minner meg om den ene top gear episoden hvor gutta kjøper hver sin eldre porsche Med en 928. og to bra biler. Den ene er strengt tatt en Audi, altså 924en, men 944en. Den klarte seg bra, gjorde den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 En time og ti minutter på telefon... da blir man svett på øret.... Snakke i mobil i lengre tid er fryktelig! Der var den gamle fasttelefonen god! fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Noekult Hermano90.. har dere kjørt strekningen til skotterud? kjørte der med min volvo s80 automat diesel..til og med den ga meg glede på veiene.. nylagt asfalt og masse svinger omgitt av trær og nydelig natur.. gleder meg allerede til sommern Det har jeg Kjører via Fet kommune, Skotterud og til Charlottenberg hver gang jeg skal på harrytur Bare deilige veier ja, men meganedtur om det er trafikk, noe det ofte er! Kan kjøre hele veien til Sverige og handle litt også i såfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Med en 928. og to bra biler. Den ene er strengt tatt en Audi, altså 924en, men 944en. Den klarte seg bra, gjorde den ikke? Stemmer ja. En 928 (Jeremy), 924 (Hammond), og Captain Slow med 944. Er veldig lenge siden jeg så den episoden nå, men jeg husker at Jeremy var den som slet mest . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Ble ikke den 928'n til møbler i studioet til slutt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Jo stemmer det. Jeremy fant ut at han ville få mer dersom han solgte bilen som delebil haha.Har fulgt med på alle top gear episodene (fra sesong 1 til 20). klarer så vidt å vente til sesong 21! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 im down! Må bilen min være 100% originalstand for at den skal kunne forsikres som veteran? bilen er veteran om 5 dager må det for å få veteranforsikring ja (ivaffall ganske orginal) men e30 ekke dyr å forsikre på vanlig måte heller (regner med det er e30'n det er snakk om) delkasko på 320'n min (84 mod) koster meg ca 2300kr i året fullkasko på turbo'n er på ca 5k i året (83 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 betaler 1400 i året på en 86 325 Cab, Komisk billig til å være en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hvor har du forsikring henne a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 noen som har kjørt sør ifra til troms? tenker å kjøre fra stavanger til troms, så lurer på om jeg skal kjøre e8 gjennom sverige. eller om jeg skal ta gjennom norge. noen som har kjørt disse rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg