Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wicky: Kjøp min Alfa? :P Alfa 147, med 61k på telleren. 04 modell. Blå, med stoffseter. :lol:

Må få solgt den, så jeg kan få kjøpt ny bil :P

147 ække like cool som gtv...Selv om den kanskje ser søtere ut...Men pris etc?

Skrevet

Hva skulle man gjort uten eBay. Bestilte DVD med oppdatering til navigasjon i bilen, 250 kroner inkludert frakt... Kjørte på Møller, så skal vel ha flere tusen for å dytte inn en DVD. Hurra.

Skrevet

Eeh...hvorfor skal tesla gå og legge seg!? i8 er en H Y B R I D....Tesla er en E L  B I L... hvordan kan de sammenlignes? Tesla er for "folk flest" istedet for en vanlig mellomklasse bil...i8 er for de som har litt for mye penger og trenger en lekebil i garasjen...

dessuten ser i8 helt forjævlig stygg ut....

Skrevet

Foran ser den litt småtøff ut, bakfra ser den overhodet ikke bra ut i det hele tatt. En Tesla er dynamisk og flott.

Skrevet

Ang. elbiler, en ting eg ikkje forstår og gjerne vil forstå. Ka er hypen med disse bilene? Sjå bort ifra 0-100 tall og effekt fra første pedaltrykk. I mitt hode har motorlyd og eksos ekstremt mykje å sei for kjøregleden og entusiasmen rundt bil. (er mulig det er fordi eg er ung og liker lyd?) men likevel. For meg blir en tesla kjedlig, å gi på i en tesla som lager samme lyd som dildoen til nabojenta, det tenner ingenting i meg. Dog, kan eg forstå det at man får en ny bil som går fra 0-100 på under 5 sek til 400-500? men samtidig må man jo lade den altfor ofte, planlegge lengre turer nøye osv. 

Skrevet

Nei, men lyden er jo lik ;)

Er nok ikkje det nei, men den lager i det minste lyd når man fjerner litt fra eksosen.

Men du hadde ikkje svar altså på spørsmålet altså? 
Fint med synspunkter. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...