Fredrik 90 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Gratulerer med 9000 innlegg noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Wicky sender skumle snaps på snapchat, hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 hahahaha jeg er snap-mester as! gled deg til de dagene jeg virkelig kjeder meg Apropo E38...Har hatt en...den var søppel...men jeg blei jo lurt med den så... jaujau... vil gjerne ha e38 igjen... Men...den skal være mørk blå, grått skinn og med originale 16toms felger.. og moderat senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Gleder meg Hva betaler dere i forsikring for E38 da? Jeg sjekket Gjensidige.no akkurat nå, kom på litt under 9000 kr. i året for en 728iA, det er for drøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Jeg betalte 3500kr for fullkasko på E38 vi hadde mener jeg å huske...men da hadde vi 75prosent ellerno... Men om du kjøper en billig e38 så er det ikkeno poeng å ha fullkasko...går fint med delkasko også...Jeg har delkasko på jaguaren til 6000kr i året... Fullkasko kosta 14k... ansvar kosta 2400kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Tja, etter det som skjedde med E28en min så har fullkasko blitt et must! Ikke alle "småskader" går ann å fikse billig selv, jeg orker hvertfall ikke å styre med den slags på en bil til 50.000 +/-... 3500 kr. faktisk. Da får jeg ringe dem og høre om det er noe mer å gå på... Er litt usikker på hvor mye bonus jeg har etter E28ens utbetaling nylig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Gjensidige sku ha rundt 60k for full kasko på 728ia vist jeg hadde den på meg selv. 20% bonus hadde jeg da ...... Kom vell ikke under 30k hos noen så lot den stå på stefaren min.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Hm, E30/E32/E34 eller E38/E39/E46 som førstebil? Dæven så tøff!Var det ikke noen som linket til et Plantronic bluetooth plugg her for litt siden? Tenkte jeg skulle kjøpe en, men fant den ikke nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Hermanooo90 linket vell til det noen sider tilbake Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Ja, men linken virker ikke lenger! Se selv: Den het Plantronics Voyager legend. https://nettbutikk.telenor.no/Tilbeh%C3%B8r/plantronicsvoyagerlegendbluetoothhf# Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Tja, etter det som skjedde med E28en min så har fullkasko blitt et must! Ikke alle "småskader" går ann å fikse billig selv, jeg orker hvertfall ikke å styre med den slags på en bil til 50.000 +/-... 3500 kr. faktisk. Da får jeg ringe dem og høre om det er noe mer å gå på... Er litt usikker på hvor mye bonus jeg har etter E28ens utbetaling nylig... På min 728 var det billigste jeg fant som 21 åring 47 000.- Ble da satt på mor og ble rundt 10 000.- På 740 med 40% på meg ble det rundt 20. med 4 krav. GPS gjenfinnings system. Alarm. Parkering i garasje. og alle førere over 30 år. Så jeg som 27 åring kunne faktisk ikke eie en 740. Mamma ringte lettere oppgitt til DNB og satte den på seg. diskuterte litt med fyren jeg prata med 5 min tidligere. kravene var da de samme. men alle brukere over 25 år. Jeg ringte straks tilbake til fyren og spurte hvorfor i helvete ikke jeg kunne få 25 års grense. De hadde endret policy. Så da jeg først snakket med han så viste han ikke dette. Han fant ut dette først da mamma spurte han om ting. Konfornterte med at han må da vel få opp slike endringer da han sjekker opp 740. Da ble an sinna. Og sa at det ikke var slik det virket. Og jeg fikk også kjeft fordi jeg hadde prøvd og forsikre en bil registrert på meg på noen andre (altså mamma) Da sa jeg klart ifra at dette var noe han hadde gjort selv. Vi opplyste at bilen var regget på meg. og ble forsikret på mamma. Han fik jo også 3 telefonsamteler på noen få min med samme bil og reg nr. Da burde han opplyse om dette. Det ble da er roligere tone. Jeg fikk forsikret den på meg med 25 års grense. Og jeg gikk opp til 50% bonus. BNB var da det billigste jeg fant. og må ut med ca 16 000.- i året. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Kan de som gidder hjelpe meg men en liten ting? lik seg bildet så kan dere hjelpe meg med å vinne er noe ipad mini Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Billig å forsikre e38 i forhold til e46 328i da... Billigste jeg klarte med 50% bonus var 13-14k i dnb for DELkasko. overalt ellers kosta det fra 26-60k for delkasko og ansvar noen plasser. Ble nekta forsikring og noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Vel, som du vet så har broren min fått det til. Det gikk over ti år, men han fikk kjøpt bilen. Bare ordlegg deg på rett vis slik at du fremstår som en ordentlig gutt, ellers kan det hende han blir fornærmet ! Jeg opplevde å få en slik henvendelse da jeg hadde en Land Rover 88" Serie III. Plutselig en dag hadde en person festet en lapp på vinduspusseren der jeg fikk et konkret kjøpstilbud på bilen inkl. et telefonnummer. Tilbudet var såpass godt at jeg ringte vedkommende og solgte bilen til ham et par dager senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 GTV spider...helt kurant med bmwfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg