Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er om å gjøre kan de jo få noen til å dreie av anleggsflata på felgene foran. Er vel kansje ikke så lett å kvitte seg med dem da men.

Skrevet

Sant nok, tenkte jeg ikke på.. Men uansett så er det ikke SÅ om å gjøre å kjøre med style 172 at jeg gidder å gjøre det..;)

Skrevet

@ Jorg. Har sett at Asanti har felger med slangeskinn i eikene, men tenket at for deg så hadde det vært kult med sånne felger bare med skinn fra steinbit. :-)

Skrevet

Aiai... #-o Kom en kar innom jobben i dag med noen framskjermer og div karosserideler. Dette passet overhode ikke på bilen - han hadde jo selvfølgelig hatt dette på lakkverksted uten å sammenligne noe med bilen :applause:

Skrevet

Hei, hvor enn du er i verden

Det er deilig å kjøre i skyggen

Hold deg våken, nå skjerpes greiene

Store sjåfør kjører litt fortere

Lie, Lie, Lie, over hele veien

Be, eM, We, hele året, det er ingenting å le av

Men jeg kan ikke la være

Har ikke feeelger, ikke felger

Har ikke feeelger, ikke felger

Jeg har fått nok av rushtrafikk

Og sure passasjerer med vassent blikk

...

Skrevet

Hehe! Blei det man på godt Norsk kan kalle kraftig rævkjørt av en hvit VW Scirocco her tidligere i kveld. At det ikke var en vanlig 2,0 TSI er i allfall sikkert, særlig med 4 dobble enderør. Den gikk noe voldsomt iallfall :)

Skrevet

Fy faen..... Jeg blir snart GAL av 12-15 skjærer som hver morgen, alt i fra halv 5-7 vekker oss! Noen som har tips? Tenkte å prøve rottefelle med en kjøttbit. Kan nesten ikke begynne å skyte midt i ett boligfelt. Dette må være noe av det mest irriterende som finnes å bli vekket sånn hver jævla morra.

Skrevet
Fy faen..... Jeg blir snart GAL av 12-15 skjærer som hver morgen, alt i fra halv 5-7 vekker oss! Noen som har tips? Tenkte å prøve rottefelle med en kjøttbit. Kan nesten ikke begynne å skyte midt i ett boligfelt. Dette må være noe av det mest irriterende som finnes å bli vekket sånn hver jævla morra.

Det er en grunn til at skjærene holder til midt i et boligområde. Er det et nærliggende industriområde med søppel/avfall, gårdsbruk med dårlige hygieniske forhold, har noen av naboene søppel eller avfall på tomten etc.?

Alternativt kan du evt. ringe til kommunen og be om råd fra skadedyrskontrollen. Det er ikke alminnelig at store flokker med skjærer holder til midt i et boligområde. Det må være noe som tiltrekker dem.

Skrevet

Sånn går det når du ikke tømmer søpla ofte nok :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...