Larsinnj Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Hvis det er om å gjøre kan de jo få noen til å dreie av anleggsflata på felgene foran. Er vel kansje ikke så lett å kvitte seg med dem da men.
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Sant nok, tenkte jeg ikke på.. Men uansett så er det ikke SÅ om å gjøre å kjøre med style 172 at jeg gidder å gjøre det..
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Nøff said! Prøvde bare å booooste tråden på en tørr fredagskveld! Men FB skal bli!
fish Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 @ Jorg. Har sett at Asanti har felger med slangeskinn i eikene, men tenket at for deg så hadde det vært kult med sånne felger bare med skinn fra steinbit.
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Hva med penisforhud fra slange?? Er ganske så eksklusivt har jeg hørt!!
///Magnusrc Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Aiai... Kom en kar innom jobben i dag med noen framskjermer og div karosserideler. Dette passet overhode ikke på bilen - han hadde jo selvfølgelig hatt dette på lakkverksted uten å sammenligne noe med bilen
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Hei mitt navn er Jørgen Lie. Liker å kjøre bil på si.
fish Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Hei, hvor enn du er i verden Det er deilig å kjøre i skyggen Hold deg våken, nå skjerpes greiene Store sjåfør kjører litt fortere Lie, Lie, Lie, over hele veien Be, eM, We, hele året, det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Har ikke feeelger, ikke felger Har ikke feeelger, ikke felger Jeg har fått nok av rushtrafikk Og sure passasjerer med vassent blikk ...
Fredrik 90 Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Hehe! Blei det man på godt Norsk kan kalle kraftig rævkjørt av en hvit VW Scirocco her tidligere i kveld. At det ikke var en vanlig 2,0 TSI er i allfall sikkert, særlig med 4 dobble enderør. Den gikk noe voldsomt iallfall
Sandersen Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 haha fish! ferie og alt for mye tid til alkohyler nå eller?
Eksos Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Har vert ute å kjørt med 0-100 på 4.2s i hele kveld, kos!
Clerion Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Fy faen..... Jeg blir snart GAL av 12-15 skjærer som hver morgen, alt i fra halv 5-7 vekker oss! Noen som har tips? Tenkte å prøve rottefelle med en kjøttbit. Kan nesten ikke begynne å skyte midt i ett boligfelt. Dette må være noe av det mest irriterende som finnes å bli vekket sånn hver jævla morra.
Fredrik Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Fy faen..... Jeg blir snart GAL av 12-15 skjærer som hver morgen, alt i fra halv 5-7 vekker oss! Noen som har tips? Tenkte å prøve rottefelle med en kjøttbit. Kan nesten ikke begynne å skyte midt i ett boligfelt. Dette må være noe av det mest irriterende som finnes å bli vekket sånn hver jævla morra. Det er en grunn til at skjærene holder til midt i et boligområde. Er det et nærliggende industriområde med søppel/avfall, gårdsbruk med dårlige hygieniske forhold, har noen av naboene søppel eller avfall på tomten etc.? Alternativt kan du evt. ringe til kommunen og be om råd fra skadedyrskontrollen. Det er ikke alminnelig at store flokker med skjærer holder til midt i et boligområde. Det må være noe som tiltrekker dem.
Erebus Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Fy faen..... Jeg blir snart GAL av 12-15 skjærer som hver morgen, alt i fra halv 5-7 vekker oss! Noen som har tips? Tenkte å prøve rottefelle med en kjøttbit. Kan nesten ikke begynne å skyte midt i ett boligfelt. Dette må være noe av det mest irriterende som finnes å bli vekket sånn hver jævla morra. Sånn går det når du ikke tømmer søpla ofte nok
Anbefalte innlegg