Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Broren min fikk også lapp på ruta på sin E30 cab.

Når du skal selge bilen. Ring meg på NR ??? ?? ???

Farmin har også fått det på en bil, flere ganger faktisk. W124 300d fra 95' som har vært bilen i de tilfellene, det er en god bil som bare går å går så lenge den får litt stell i ny å ne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, får et tilbud fra IF Skadeforsikring med de samme dataene (12 000km/6 000 egenandel) som deg, men med '95 750ila til 6 423,- (fullkasko) i året, men da med alder yngste fører 18.. Lukter jeg muligheter for en 750ila som førstebil? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmin har også fått det på en bil, flere ganger faktisk. W124 300d fra 95' som har vært bilen i de tilfellene, det er en god bil som bare går å går så lenge den får litt stell i ny å ne.

Har samme utgave selv, knallgod bil, men min ser ut som en haug.. Ellers går den 100% som den skal. Har faktisk litt lyst til å ta inn tilsvarende bil fra Tyskland for et bra utgangspunkt! Forstår godt at han får lapper på ruta!

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, får et tilbud fra IF Skadeforsikring med de samme dataene (12 000km/6 000 egenandel) som deg, men med '95 750ila til 6 423,- (fullkasko) i året, men da med alder yngste fører 18.. Lukter jeg muligheter for en 750ila som førstebil? :P

Hvordan i helsikken har du klart det?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan aldri tenke meg at det er noe problem for deg å kjøpe et såpass "billig" hus, selv om du står alene som lånetaker. Folk kjøper leiligheter til mye høyere pris enn dette alene, uten å ha luksusjobber.

Det gjør de, ja. Kan hende jeg kan få det, men jeg ønsker ikke å leve helt på grensen. Liker å ha en del å rutte med. Jeg er ikke så gammel (25), men har fast jobb med ganske god inntekt. Får undersøke litt.

Bor nå i en leilighet jeg eier, og har ikke lyst til å mellomlande i en større leilighet før hus. Har 60 kvadrat ca, og to garasjer midt i sentrum så jeg er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han brukte personnummer til en av foreldrene, med høy alder og bonus?

Selv får jeg pris på 1470 mnd med de samme dataene hos if, med skiltnummer til 750iL (DH99255)  Ved delkasko faller det til 700mnd og ansvar 310mnd.

Gjensidige med samme dataene for 99 740, kom på 15300 i året, eller ca. 13K med clubE30meet rabatten.

25 år, 50% bonus, ingen førere under 23/24/25. Bosted skal ikke ha SÅ mye å si, så det er noe som skurrer. Må være en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han brukte personnummer til en av foreldrene, med høy alder og bonus?

Selv får jeg pris på 1470 mnd med de samme dataene hos if, med skiltnummer til 750iL (DH99255) Ved delkasko faller det til 700mnd og ansvar 310mnd.

Gjensidige med samme dataene for 99 740, kom på 15300 i året, eller ca. 13K med clubE30meet rabatten.

25 år, 50% bonus, ingen førere under 23/24/25. Bosted skal ikke ha SÅ mye å si, så det er noe som skurrer. Må være en feil.

75 > 5 år, IF ligger også merkbart under de andre, kan være en feil i systemene til finansportalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...