Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos pant i bil, vurderte å kjøpe en BMW med rundt 50k i gjenstående pant for et år siden ca. Siden jeg hadde cash var jeg litt i tvil om best fremgangsmåte og ringte banken som hadde krap på pengene, spurte om jeg kunne betale ut panten direkte til de og ta mellomlegget med selger.
Men det gikk de jammen ikke med på.. Fikk beskjed om at sålenge jeg hadde kontrakt med selger på at han betalte det ut var det minst like sikkert.

Endte opp med å kjøpe en annen bil kun pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette ting litt i perspektiv, min bekjente person som har spilt Lotto siste 30-40 årene, han har såvidt jeg vet ikke engang vunnet småpremiene.. Hva kunne han kjøpt for disse ukentlige sløsingen hos spill-kommisjonæren?

Kanskje jeg skal spare 40kr hver uke de neste 40 år :) 83.200,- jaja.. bedre enn å sløse de bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette ting litt i perspektiv, min bekjente person som har spilt Lotto siste 30-40 årene, han har såvidt jeg vet ikke engang vunnet småpremiene.. Hva kunne han kjøpt for disse ukentlige sløsingen hos spill-kommisjonæren?

Kanskje jeg skal spare 40kr hver uke de neste 40 år :) 83.200,- jaja.. bedre enn å sløse de bort :)

Si det til han som vant 115 millioner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vunnet mer enn jeg har brukt på lotto, ikke så mye men er fremdeles i pluss. Pengene har på ingen måte gjort innhugg i budsjettet men de har gjort at jeg var en potensiell vinner av store summer. Så ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har fått litt dilla på mopedtrimming igjen, morsomt, både TSXn som krever en overhaling samtidig, ligger for øyeblikket utover på operasjonsbordet. Min gamle CH Racing(Husqvarna med mopedmotor(AM6) :-({|= )16-års moped skal få ny trimsylinder og potte(++++).. Etter en tur på Youtube og søkeord "Parmakit 110cc" ble han frelst.. Så får man se om det blir noe heftig, eller noe litt heftigere enn original sylinder og potte uten plombe.. :police:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...