Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 il er fine biler, fantastisk plass i baksetet vertfall Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Du vet at hvis du låner feks 200.000 med pant i en bil står det 200k i Brønnøysund til lånet er innfridd? Infoen der blir ikke oppdatert underveis mens du betaler ned på det .. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Men det står også hvilken bank de har og diverse registreringsnummer osv. Så man kan ta kontakt med banken, uten samtykke og finne ut resterende beløp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Apropos pant i bil, vurderte å kjøpe en BMW med rundt 50k i gjenstående pant for et år siden ca. Siden jeg hadde cash var jeg litt i tvil om best fremgangsmåte og ringte banken som hadde krap på pengene, spurte om jeg kunne betale ut panten direkte til de og ta mellomlegget med selger.Men det gikk de jammen ikke med på.. Fikk beskjed om at sålenge jeg hadde kontrakt med selger på at han betalte det ut var det minst like sikkert. Endte opp med å kjøpe en annen bil kun pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 thats right...she aint gettin a boyfriend yo! Imma kill that nigga!!!! Over til noe annet... Tilbake til Oslo imorgen kveld... første som skjer er vel å ta seg en god kebab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 thats right...she aint gettin a boyfriend yo! Imma kill that nigga!!!! Over til noe annet... Tilbake til Oslo imorgen kveld... første som skjer er vel å ta seg en god kebab Sett no til Harstad Lyskesparkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 For å sette ting litt i perspektiv, min bekjente person som har spilt Lotto siste 30-40 årene, han har såvidt jeg vet ikke engang vunnet småpremiene.. Hva kunne han kjøpt for disse ukentlige sløsingen hos spill-kommisjonæren? Kanskje jeg skal spare 40kr hver uke de neste 40 år 83.200,- jaja.. bedre enn å sløse de bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Sett no til Harstad Lyskesparkers? Aner ikke hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 MAD dikta de opp og gjorde et nr av de back in the days. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Aner ikke...hvem er MAD? jeg var ikke så integrert back in the days.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Aner ikke...hvem er MAD? jeg var ikke så integrert back in the days.... http://no.wikipedia.org/wiki/MAD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 For å sette ting litt i perspektiv, min bekjente person som har spilt Lotto siste 30-40 årene, han har såvidt jeg vet ikke engang vunnet småpremiene.. Hva kunne han kjøpt for disse ukentlige sløsingen hos spill-kommisjonæren? Kanskje jeg skal spare 40kr hver uke de neste 40 år 83.200,- jaja.. bedre enn å sløse de bort Si det til han som vant 115 millioner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 For å sette ting litt i perspektiv, min bekjente person som har spilt Lotto siste 30-40 årene, han har såvidt jeg vet ikke engang vunnet småpremiene.. Hva kunne han kjøpt for disse ukentlige sløsingen hos spill-kommisjonæren? Kanskje jeg skal spare 40kr hver uke de neste 40 år 83.200,- jaja.. bedre enn å sløse de bort Jeg har vunnet mer enn jeg har brukt på lotto, ikke så mye men er fremdeles i pluss. Pengene har på ingen måte gjort innhugg i budsjettet men de har gjort at jeg var en potensiell vinner av store summer. Så .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Skåål bimmers-godtfolk! fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Min far har fått litt dilla på mopedtrimming igjen, morsomt, både TSXn som krever en overhaling samtidig, ligger for øyeblikket utover på operasjonsbordet. Min gamle CH Racing(Husqvarna med mopedmotor(AM6) )16-års moped skal få ny trimsylinder og potte(++++).. Etter en tur på Youtube og søkeord "Parmakit 110cc" ble han frelst.. Så får man se om det blir noe heftig, eller noe litt heftigere enn original sylinder og potte uten plombe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg