Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er 44 år... Sikker cirka like gammel som morra di... Vi sier bare det du burde gjøre fordi vi ikke gjorde det... og angrer...

Gud jeg skulle ønske jeg kunne spole livet tilbake noen år... Da er det ett par ting jeg skulle ha gjort annerledes...

Takker aldri nei til tips av noen med mer erfaring! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går på antall ledige løyver innenfor fylkeskommunen og hvis alle er opptatt går det på ansiennitet. I Bergen Taxi er det ca 10 år ansiennitet for å kunne få løyve.

oida, men med så mange nye taxier i oslo så tenker hjeg det er dritlang venteliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du gjøre F1 giringen igjen ville jeg gått for vinger eller hva jeg kan kalle som matcher interiøret litt bedre, ble litt feil i grått hvis en skal være pirkete.

Hva tror du forbruket på en 750 ender på da? Akkurat nå vipper bilene jeg tenker på mellom E30 coupe/E34 sedan/touring/E39 sedan eller den.. Kan vel ikke være så ille? :P

Man så nesten ikke gir hendlene når man satt i bilen. Så fargen på de var ikke så ille syns jeg.

Får lignende i sort plast også. men jeg ville ha de i matt alu fra AMG SLS da jeg syns de var tøffest.

Tror ikke forbruket på 750 er så mye mer enn på 740. Men er ikke 100% sikker på dette. Har aldrig sjekket dette selv.

Da anbefaler jeg deg og høre med noen som har 750 eller sjekke 750 tråder.

fant denne i farta.

http://bimmers.no/topic/714618-hafsmos-e38-750i/?p=2208829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert alt av biler skal jeg si deg! Grunnen til at det er snakk om 750 er fordi det er en onkel av meg som eier den, og den blir vel egentlig aldri brukt. 120.000km på telleren eller noe slikt. Den ble importert til Svalbard i 2006, og har ZN skilt. Deretter ble den tatt hjem til fastlandet. Dette er vel egentlig eneste grunnen, ettersom at 750'ene som ligger på finn ligger en del over hva jeg har tenkt å betale. Må vel få et onkelbarnavslag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er 44 år... Sikker cirka like gammel som morra di... Vi sier bare det du burde gjøre fordi vi ikke gjorde det... og angrer...

Gud jeg skulle ønske jeg kunne spole livet tilbake noen år... Da er det ett par ting jeg skulle ha gjort annerledes...

Så du sier at man skal leve livet litt når man er ung og dum? For det er jeg absolutt enig i, men alt med måte..

For litt over et års tid siden ble jeg singel og kjøpte meg 2-dørs E46 330 siden jeg ikke trengte mer, og har enda ikke angret på dette. Penger var det nok av så kjøpte like greitt en kompressor i tillegg. Beste sommeren på lenge å kjøre Europa på kryss og tvers i en knallgod bil med gode venner! :)

Nå som jeg har fått meg frøken igjen og blitt reservepappa så blir prioriteringene litt annerledes, men ser jaggu ut som at 330'en blir en god stund til.

Viktig å nyte livet selv om man har mer ansvar. Og ja BSU blir også fylt opp til dere som prioriterer bolig framfor slikt "fjas".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer ikke særlig langt med en full BSU-konto i dag, og i tillegg tar det åtte år å fylle den opp, regner med de fleste handler noe før det. Det lønner seg heller ikke å bruke BSU-kontoen før man må, og ihvertfall ikke før man er 33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av samme betydning... Har to yngre brødre som jeg også ønsker skal oppleve de få tingene jeg ikke fikk opplevd...men akkurat der er vi forskjellige... I min ungdomstid savnet jeg en eldre bror / fetter som hadde en fet bil jeg kunne låne.... Dette har jeg igrunn oppfylt for mine brødre med de bilene jeg har hatt... Utenom det er det lite jeg selv ønsker jeg hadde gjort...Har levd livet med biler og alt som er, og nå er jeg fornøyd med en nydelig kone og en supersøt bebi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...