Gjest Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Der tar du feil. Eller, du har halvveis rett.. Banken er ikke de som spør deg, men AS Norge har et meeget velfungerende våpen for å ta de som ikke har rent mel i posen. Alt du gjør som kan spores elektronisk, og det gjelder også sånne "omvente uvanligheter" som at det synlige forbruket er lavt, er det lett å finne for et program som holder på med kun det. Men det er klart, er man feks rørlegger og tjener 3-4 tusen i mnd på si skal det mye til for både å finne det og bry seg i den store sammenhengen.. svart arbeid lønner seg ikke i det lange løpet, som jeg har sagt tidligere du skyter deg selv i foten med svart arbeid og en eller annen dag blir du tatt og får den svære boten opp et visst sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 svart arbeid lønner seg ikke i det lange løpet, som jeg har sagt tidligere du skyter deg selv i foten med svart arbeid og en eller annen dag blir du tatt og får den svære boten opp et visst sted. Og blir nødt til å betale dine avdrag til staten på x antall prosent av mndinntekten ganske lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Må le litt av meg selv. Et halvt år etter jeg kjøpte Passaten finner jeg ut at jeg kan spille av musikk fra SD kort... Haha!!!! Ikke nok med det, har visst harddisk også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Ikke nok med det, har visst harddisk også! Inegnting å være stolt av, men sporty å dele det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Det er ufattelig teit, og jeg som er så glad i musikk i tillegg... Fy fan, fatter ikke at det går an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Sku ønsket jeg og plutselig fant ut at jeg hadde en harddisk i bilen min Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Jeg drømte om det i natt, at jeg kanskje hadde det... Og det hadde jeg jaggu... Det er vel en sånn tråd her når jeg tenker meg om, om utstyr man har oppdaget at man plutselig har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Haha, fint å plutselig oppdage det Nå kan jeg vel si Godt nyttår Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår! håper alle får et fint bimmerår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår til dere alle! Håper både min og deres BMW får et feilfritt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Godt nytt år til dere alle! Selv de uten bimmer, som bare henger på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnårhsen Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Godt nyttår til alle bmw-frelste! Satser på at BMW'en går like godt dette året, som alle tidligere år, og at unødvendige utgifter ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Godt år til alle oss tullinger som frekventerer på dette forumet. Jeg sitter på jobb i kveld også, som jeg har gjort de siste par årene. Vi tok oss 30 min pause for å se på fyrverkeriet, og det var flott som alltid. Værre er det at jeg skal på jobb igjen fra klokka 08:00... Livet som drosjesjåfør er fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Godt nyttår. BTW noen andre som reagerer på 18 åringer som forlover seg? en i gamle klassen min fra ungdomskolen har hatt 3 kjærester dette året(2013) og nå er hun plutselig forlovet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg