hsd Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 det GS gjør er at de priser nettbutikken til 3 ganger verdien av varen, så kjører de avslag og kaller det salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Ja, for har vert salg frem til idag, da satt di opp prisene fra 16-17 til 32k. Regner vell nesten med di kommer på "salg" igjen om ikke så lenge.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Ja, husker ikke akkurat når mine ble satt ned igjen, men jeg kjøpte i mars, så mellom januar-mars en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Passer perfekt det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Teit måte å drive butikk på spør du meg. Kan ikke kalle det kampanje hvis det varer hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Forslag til film det går an å *ikke kjøpe men skaffe seg på andre måter*? Bør være ganske ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Teit måte å drive butikk på spør du meg. Kan ikke kalle det kampanje hvis det varer hele året.Ja ganske tragisk.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Er faktisk ulovlig det GS driver med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 32k for Gs Concave 20", har di hodet med seg der? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Kan få mine orginale 20" Alpina classic softline felger til under halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hadde eg hatt 7er hadde jeg ikke tvilt, skal si ifra om det til stefar min. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Ting du ikke vil skal skjære seg, men gikk som smurt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Automatisk oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Nei, lasta ned og brente en CD... Kunne ikke ha i nøkkelen under oppdateringen, så den sto vel i en time omtrent før det var i orden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Så det var snakk om pirattaxi litt tilbake her, første mnd jeg hadde lappen så kjørte jeg inn rett over 22000,-. Det var fra 14 desember og til 1.januar, greit når en hadde gamlingene sine bil og jobben til far sto for drivstoff. Pengene kom godt med da jeg gikk på skole og studerte. Men da kjørte jeg alle utedager også, inkl nyttår etc. Bra det mtp plassen jeg bor på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 2014 har starta bra allerede, E30`en er nå veteran Shattered, M|Fjeld og 316 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg