Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Garasjen denne sesongen var ikke så ille...og den insider greia...jeg synes den er litt vel arrangert... "burde jeg være redd deg nå? JA..."...altså... hvem raringer spør og svarer sånn?

Enda verre er Per og Ari løser homoproblemer... blir bare satt ut av at en som tilhører kongefamilien kan ligge naken i skogen og blå tråkka på at healere mens han blir filma... Ikke at resten av kongefamilien er no bra...en gatebitch...en englefaen... tror egentlig kongeligheten dør med harald og sonja as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man vil ha underholdning og latter mens man drømmer om fete biler så er top gear uk klart best! Men om man vil ha noe mer utfyllende så er det mange andre kanaler på youtube som er mye bedre...Jeg ELSKER roadkill serien på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear har tapt seg veldig de 5-10 siste sesongene synes jeg. Det meste er tydelig scriptet, og mye av det de gjør blir bare teit. F.eks. India-turen og den hovercraft-transit-driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear har tapt seg veldig de 5-10 siste sesongene synes jeg. Det meste er tydelig scriptet, og mye av det de gjør blir bare teit. F.eks. India-turen og den hovercraft-transit-driten.

Hovercraft prosjektet var jo kjempemorro, og det er i kjent Top Gear stil. Alt de gjør er jo bare tull ( for det meste ) og det er nettopp poenget. Jeg har ikke lyst å se en review på Ford Focus eller hvor god holdbarhet en Toyota Rav4 har, jeg vil se Amfibiebiler, hovercraft og alt det andre de driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Wicky. Det finnes mye gromt der ute nå, veldig profesjonelle videoklipp fra verden over. Jeg skal legge ut mye snadder fremover på Facebook-siden min (det er 2. gang jeg nevner den her, men jeg mente ikke å spamme nå, sorry!).

Edit: Screenshot av YouTube-seriene jeg følger med på, ta en titt på disse så har du kvalitetsunderholdning i månedsvis :)

post-52793-0-28755100-1389048716_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...