Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ganske modig han gamle tassen... "Shou knåw, diz pipol have guns..." Haha.. Litt av noen typer det der.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Jeg hadde rett og slett ikke turt å smyge meg på der de skal nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Viasat 4. Garasjen Så på det engang, makan til dårlig program skal man lete lenge etter. Budsjettet er så lavt at programmet kan likegodt legges ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Insider er jo helt konge i forhold til garasjeskvipet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Insider er gøy ja synd man ikke kan se episodene på nett uten å betale for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Jeg synes faktisk Garasjen er et av de bedre bilprogrammene som har vært på norsk tv. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 LOOOOOOOOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Garasjen denne sesongen var ikke så ille...og den insider greia...jeg synes den er litt vel arrangert... "burde jeg være redd deg nå? JA..."...altså... hvem raringer spør og svarer sånn? Enda verre er Per og Ari løser homoproblemer... blir bare satt ut av at en som tilhører kongefamilien kan ligge naken i skogen og blå tråkka på at healere mens han blir filma... Ikke at resten av kongefamilien er no bra...en gatebitch...en englefaen... tror egentlig kongeligheten dør med harald og sonja as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Det sier vel mer om norske bilprogrammer enn garasjen vil jeg si. Top Gear UK er det eneste bilprogrammet jeg gidder å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Om man vil ha underholdning og latter mens man drømmer om fete biler så er top gear uk klart best! Men om man vil ha noe mer utfyllende så er det mange andre kanaler på youtube som er mye bedre...Jeg ELSKER roadkill serien på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Top Gear har tapt seg veldig de 5-10 siste sesongene synes jeg. Det meste er tydelig scriptet, og mye av det de gjør blir bare teit. F.eks. India-turen og den hovercraft-transit-driten. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 ja de overdrev litt vel mye med den hovertransiten... Men de har penger... og da gjør man som man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Top Gear har tapt seg veldig de 5-10 siste sesongene synes jeg. Det meste er tydelig scriptet, og mye av det de gjør blir bare teit. F.eks. India-turen og den hovercraft-transit-driten. Hovercraft prosjektet var jo kjempemorro, og det er i kjent Top Gear stil. Alt de gjør er jo bare tull ( for det meste ) og det er nettopp poenget. Jeg har ikke lyst å se en review på Ford Focus eller hvor god holdbarhet en Toyota Rav4 har, jeg vil se Amfibiebiler, hovercraft og alt det andre de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Synst Top Gear er helt konge jeg Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Enig med Wicky. Det finnes mye gromt der ute nå, veldig profesjonelle videoklipp fra verden over. Jeg skal legge ut mye snadder fremover på Facebook-siden min (det er 2. gang jeg nevner den her, men jeg mente ikke å spamme nå, sorry!). Edit: Screenshot av YouTube-seriene jeg følger med på, ta en titt på disse så har du kvalitetsunderholdning i månedsvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg