wicky124 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Mye kulere med ok-motoriserte med 22tommere Forresten..er honda integra en kul bil å ha for å kjøre på svingete veier på sommern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 E65 er vel fremdeles med solid margin det jævligste bmw har trykt ut. Der er jeg ikke enig, både I3 og E46 Compact innehar henholdsvis første og andre plass over de styggeste BMWene . E65 kvalifiserer til en god tredjeplass og første generasjon X3 på fjerde plass, på min liste iallfall. E65 hentet seg forøvrig veldig inn på faceliften, så mye at dette er nødvendig presisere at det gjelder preface når man snakker om at modellen er fæl. E65 var iallfall overlegen sine konkurrenter når den kom og en teknologisk milepæl for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Honda Integra Type R er omtrent det morsomste du kan ha på fire hjul. Det blir ikke mye bedre for i svingene for å si det på den måten... Kjenner til flere som har mistet lappen i en sånn! Også tåler dem skikkelig juling på bane. De som tar med de på bane pleier som regel bare å oppgradere bremseklossen og bremsevæske, alt annet duger godt, så bra biler er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Ser ut som man får importert en i god stand til rundt 100-120k ferdig på skilt også, med lav km-stand.Er en i nærheten her som har en hvit med røde recarostoler i som bruksbil. Ingen honda-mann, men integra er faktisk ganske tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 hm hm hm...inbytte tilbud jag mot integra... ble litt interessert... VegarVS og Halvor_nor reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 De bør du finne i god stand. Koster mye med reparasjoner på en sånn bil om du kjøper en i hjelkjørt en (akkurat som med en M3).Til våren kan du godt teste CRXen min. En ITR føles som CRX på steroider og min CRX holder i lange baner i svingene (den bråker og er stiv, men jeg storkoste meg likevel t/r Trondheim i fjor sommer!). wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Noen som vet hvordan man får til US netflix her i Norge? Har søkt på nettet og alle trådene jeg finner sier at man skal legge til en addon som heter Media Hint, men denne finnes ikke lengre. Går det ikke lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Last ned Hola Unblocker som tillegg/utvidelse i Google Chrome eller Firefox, vips! En haug med land å velge mellom + at canada er det landet med best utvalg Har begynt å programmere C-språk.. Både lettforståelig og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Du laster ned mediaHint separat, så drar du den bare inn i "utvidelser"folderen på chrome's settings. https://mediahint.com/install_chrome.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Takk, ordna seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 kjører ikke du e30? ja E65 er superstygg... Kjører ikke e30 nei Den der så jo helt donald duck ut! Gromt det her òg? Dette da? wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Hva i helvette slags lykter er det der? ser jo helt skakkjørt ut usj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Hva i helvette slags lykter er det der? ser jo helt skakkjørt ut usj.. Er vel helt originale E65 lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 de oransje øynebryna skal det vere blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Det vet jeg ikke Blink eller markeringslys.. Ang US Netflix. Nå har jeg installert mediahint i goooogle chrome, hvordan blir det da us netflix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg