Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

E65 er vel fremdeles med solid margin det jævligste bmw har trykt ut.

Der er jeg ikke enig, både I3 og E46 Compact innehar henholdsvis første og andre plass over de styggeste BMWene . E65 kvalifiserer til en god tredjeplass og første generasjon X3 på fjerde plass, på min liste iallfall. E65 hentet seg forøvrig veldig inn på faceliften, så mye at dette er nødvendig presisere at det gjelder preface når man snakker om at modellen er fæl.

E65 var iallfall overlegen sine konkurrenter når den kom og en teknologisk milepæl for BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda Integra Type R er omtrent det morsomste du kan ha på fire hjul. Det blir ikke mye bedre for i svingene for å si det på den måten... Kjenner til flere som har mistet lappen i en sånn! Også tåler dem skikkelig juling på bane. De som tar med de på bane pleier som regel bare å oppgradere bremseklossen og bremsevæske, alt annet duger godt, så bra biler er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør du finne i god stand. Koster mye med reparasjoner på en sånn bil om du kjøper en i hjelkjørt en (akkurat som med en M3).

Til våren kan du godt teste CRXen min. En ITR føles som CRX på steroider og min CRX holder i lange baner i svingene (den bråker og er stiv, men jeg storkoste meg likevel t/r Trondheim i fjor sommer!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man får til US netflix her i Norge? Har søkt på nettet og alle trådene jeg finner sier at man skal legge til en addon som heter Media Hint, men denne finnes ikke lengre. Går det ikke lengre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...