316 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hva gir du? 4 motion er konge i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 ouff...hadde det bare vært bmw...og jeg hadde hatt penger...såå...daaaa hadde jeg kjøpt den as! Fikk forresten innbytte tilbud på jaguaren i en "superstrøken E30"..... jeg gadd ikke svare han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hadde vært veldig interessant å se hvor strøken en superstrøken e30 er Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Veldig rar bil å bytte mot en slik Jaguar. To HELT forskjellige målgrupper liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 er ikke noen her inne som er å drar litt i strikken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 lyst på vinterbil........... Noen som selger????????? min ligger for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 20140115_142810.jpg Hva gir du? 4 motion er konge i snøen Jeg liker kun 2 volkswagen'ner og det er Golf MK1 og den passaten du har i den fargen der ! den er knall se:) 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Jeg lurer på å bytte i den e30 også brenne den opp...bare for morroskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Ja kan godt være. Får prøve, får kassa gratis så(ikke at dem er så utrolig dyre å kjøpe heller da), og evnt kjøpe 328/330/m3 kasse om den ryker. Kjedelig å gjøre jobben 2 ganger da men 318i kassa tåler mer enn nok. Brukte denne kassa i en e36 med 325 motor som fikk gjennomgå hardt. Kassa holdt helt fint hele tida, motoren takka for seg tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hvorfor går tempen på maks og kjølevæska koker? Tipper det kommer av noe tidligere sladding? Har ikke kjørt mer enn syv minutter, og ikke over 2,5k omdreininger. E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Luft i systemet eller gåen termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Eller gåen vannpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 viktigeste er uansett at du finner feilen før du bruker bilen mere, har sett uttalige topper som har blitt ødelagt siden eieren ikke har forstått konsekvensene av at motoren koker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 318i kassa tåler mer enn nok. Brukte denne kassa i en e36 med 325 motor som fikk gjennomgå hardt. Kassa holdt helt fint hele tida, motoren takka for seg tilslutt Høres bra ut Blir vell tøye strikken veeel langt med presse eller turbo, hehe. men har ikke planer om det nå vertfall så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Helvete for en dag! Skulle inn til riksen idag for en etterkontroll av et slag, møtte opp en halvtime før timen og fikk beskjed om at jeg var på feil sted. Jeg skulle være på en avdeling på Ullevål og måtte komme meg dit fort som svint skulle jeg rekke timen. Bilen sto hjemme så jeg heiv meg på trikken og småløp siste hundre meterne til ullevål. Vel fremme blir jeg møtt med masse spørsmåltegn, ingen skjønner hvorfor jeg er der. Ikke sto jeg oppført på noen lister hos dem og etter et par minutter sendte dem meg avgårde til A-hus. Vel oppe på A-hus får jeg igjen samme beskjeden som på Ullevåll og det ringes hit og dit for å få klarhet i saken. Etter 2.5 time med drøyt mye stress for å rekke trikk og buss fikk jeg beskjed om å komme meg tilbake til Rikshospitalet der jeg var først... Og jeg var ikke førstemann som hadde blitt sendt rundt på en slik rundtur før... Hva faen?? En kan jo lure på hva som skjer når 3 sykehus klarer å rote det så jævelig til med en pasient... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg