Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja kan godt være.

Får prøve, får kassa gratis så(ikke at dem er så utrolig dyre å kjøpe heller da), og evnt kjøpe 328/330/m3 kasse om den ryker.

Kjedelig å gjøre jobben 2 ganger da men :P

318i kassa tåler mer enn nok. Brukte denne kassa i en e36 med 325 motor som  fikk gjennomgå hardt. Kassa holdt helt fint hele tida, motoren takka for seg tilslutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktigeste er uansett at du finner feilen før du bruker bilen mere, har sett uttalige topper som har blitt ødelagt siden eieren ikke har forstått konsekvensene av at motoren koker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318i kassa tåler mer enn nok. Brukte denne kassa i en e36 med 325 motor som  fikk gjennomgå hardt. Kassa holdt helt fint hele tida, motoren takka for seg tilslutt :P

Høres bra ut :)

Blir vell tøye strikken veeel langt med presse eller turbo, hehe. men har ikke planer om det nå vertfall så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete for en dag! Skulle inn til riksen idag for en etterkontroll av et slag, møtte opp en halvtime før timen og fikk beskjed om at jeg var på feil sted. Jeg skulle være på en avdeling på Ullevål og måtte komme meg dit fort som svint skulle jeg rekke timen. Bilen sto hjemme så jeg heiv meg på trikken og småløp siste hundre meterne til ullevål. Vel fremme blir jeg møtt med masse spørsmåltegn, ingen skjønner hvorfor jeg er der. Ikke sto jeg oppført på noen lister hos dem og etter et par minutter sendte dem meg avgårde til A-hus. Vel oppe på A-hus får jeg igjen samme beskjeden som på Ullevåll og det ringes hit og dit for å få klarhet i saken. Etter 2.5 time med drøyt mye stress for å rekke trikk og buss fikk jeg beskjed om å komme meg tilbake til Rikshospitalet der jeg var først... Og jeg var ikke førstemann som hadde blitt sendt rundt på en slik rundtur før... Hva faen?? En kan jo lure på hva som skjer når 3 sykehus klarer å rote det så jævelig til med en pasient...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...