Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjenner bare til Tempe Dekkservice. Vet ikke om noen andre forhandlere.

http://www.tempedekk.no/c-179-3SDM-Wheels.aspx

Edit. Iflg facebook-oppdateringene til Tempe, så er dem nå offisielt verdens største leverandør av Vossen felger. De satser hardt og får lønn for stevet. Vet dem er på en del av bilfestivalene ila. sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh... Deilig å kjøre hjem i en ren og pen bil. Må si meg veldig fornøyd med jobben dem gjorde. Han ba meg stryke hånda over dørene for å kjenne at dem hadde fått bort det meste av asvalt og salt. Det lille som jeg kjente er det kun clay bar som kan fjerne. Bra jobb gjort innvendig også. Dem hadde tatt frem lårstøtta i sportssetene også og gjort rent i mellom. Luktet ny bil innvendig. Han sa at han kunne dusje litt godlukt i cupéen neste gang hvis jeg ville ha det. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å handle meg billig kassebil om dagen.

Kandidatene er følgende:

Transporter Syncro, sånn T4-sak med sugediesel.

Mitsubishi L300 4x4 2.5td

Sånn.. 2000ish hiace med rumpetrekk med den gamle tullbomotoren, ikke D4D.

Sånn.. 2000ish Hyundai H1 turbodieseldings

Koster ca det samme, lurer litt på hva som lønner seg, driftsikkerhet er nesten ikke en faktor her siden alle 4 bilene er rimelig slitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kandidatene er følgende:

Koster ca det samme, lurer litt på hva som lønner seg, driftsikkerhet er nesten ikke en faktor her siden alle 4 bilene er rimelig slitne.

Hyundai! Uten tvil. Vw låter som den har rådebank og går som en dass. L2/300 er møl. Hikkas er sikkert bra saker, men hyundai er holdbare som bare faen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai! Uten tvil. Vw låter som den har rådebank og går som en dass. L2/300 er møl. Hikkas er sikkert bra saker, men hyundai er holdbare som bare faen! :)

Aha!

Og! H1 ser jo faktisk ikke så ille ut heller :) De 3 andre kandidatene ser jo ikke ut i måneskinn. Sånn egentlig :)

Har hørt mye negativt om H1, dårlige motorer og greier? Men! Det er igrunn bare spennende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kandidatene er følgende:

En kompis hadde 1997 L300 i to år som arbeidsbil, ganske festlig bil igrunnen. Stygg som juling men rå i terrenget, overraskende kvikk og god å kjøre :) Men deler var dyrt som til alle japsebiler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...