Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Høres ut som du hadde spart noen kroner på å kjøpe apple tv. Men apple er jo så dyrt..

 

Har dessverre ikke samme fleksibiliteten som raspberry pi, men ja tanken streifet meg. Dessverre er støtten for tredjepartsprogrammer ikkeeksisterende ut over det apple selv finner for godt å tillate. Hadde på sin side vært meget aktuelt om jeg fikk hendene på forrige generasjon apple-TV (den med mulighet for jailbreak). Totale utgifter for raspberry pi har her i gården blitt nærmere 1500, men det er hovedsaklig fordi jeg var litt kresen på hvilken fjernkontroll jeg skulle ha. 

 

Hadde blitt nødvendig med noe annet enn den medfølgende fjernkontrollen til apple-TV også, tar vinter og vår å skrive inn noe som helst med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bruke hvilken som helst Apple-dings (iPhone/iPod touch/iPad) til å skrive på Apple TV med.

 

Kommer forøveig selv til å handle Raspberry snart. Tenke jeg skulle legge inn RasPlex på den slik at den kan erstatte Mac Minien i stuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjøper ikke Apple TV for å ha den som en tilsvarende xbmc, en kjøper det for muligheten med å sømløst spille fra alle andre eple produkter.. Jævla greit egentlig, en enkelt knapp så kan en streame/dele skjermbilde rett fra ipod/iphone/ipad/macbook osv. Har en Apple TV som jeg har hatt ei stund og en iPad mini som jeg fikk av skolen, funker knall sammen! går faktisk å streame spill med OK lag, så lenge det ikke er noe presisjonsspill. Jeg drar av og til opp iPhone 5'en og spiller GTA:SA på storskjerm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags problemer hadde du med den Wicky? Er faktisk en del utstyr i de spekka, var litt sånn sportslige seter også i den han hadde :P!!!

 

 

tjah...Baklys funka ikke...ihjelrusta i kanalene.. Girkassa funka bare i 2 5 og revers, bremsepumpe som slutta å funka.. el.-vinduer som ikke funka...

 

Ps..har jeg deg på snap forresten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg glemte kanskje tidenes enkleste og beste spill - Tetris! 

Tidligere i uka dro jeg fram en gammel Laptop og ble sittende i en time og spille Pinball. Er helt rå musikk der. Overraskende avhengighetsskapende.

Og ikke minst Duck Hunt. Med den irriterende bikkja som lo av deg...Dessverre funket ikke pistolen helt når jeg testet den siste gangen.

 

 

Pistolen funker ikke på flatskjermer...MÅ ha den gamle runde glass-skjermen for at duckhunt skal fungere perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på denne for leenge siden, ja! Tviler på at jeg får denne i min prisklasse.... men det er lov å prøve! :D

Har faktisk tenkt på subaru justy 4x4 1.3l noen som vet om det i det heletatt går ann å leke seg med? :) iknow det er en forferdelig bil...

Var en kompis av meg som kjøpte en sånn, bestilte wrc klistremerker på ebay å hadde på! Han hadde sykt mye morro med den ;)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Breaking Bad når den nylig starta men ble fort kjedelig, har i noen år hørt snakk om serien Dexter som er fra 2006 faktisk, begynte på med sesong 1 forrige uke på netflix, er på sesong 4 nå...fyfaen for en serie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herrejesus faen i helvete fitty katta jeg fikk royal flush på poker og vant over 15 tusen kroner på en jævla fuckings hånd jesus lawd.

 

Jeg skjelver av fuckings glede  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...