Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er følgende...Står 23 hus brent ned på NRK...mens tv2 melder om 30 hus... Hva stemmer+ Og hvem orteller hva til hvem? Trodde de fikk info fra samme organ? jaja...

 

og du sausen, du som vant 15tusen... Kanskje du skal bruke de på å fikse audien din? Og ja...siden du ble SÅÅ glad for 15k... er familien din egentlig rike i det hele tatt? hadde faren min spandert en bil på meg til 500tusen hadde ikke jeg blitt skjelven og søvnløs av 15tusen kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er M-Sport? Ser det har blitt populært å kalle bilen sin det..

 

Før var det M-Tech, men det ser man ikke folk skrive lenger

 

M-Sport er bare et litt tøffere ord for M-Tech?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å bytte ut mazdaen til våren når den ikke er euok lenger. Og da er det e36 318tds touring jeg er mest på. 

Noen som har noen innspill? Noen som vet va de ligger på når det gjelder forbruk? :) tenkte å bruke max 20-30k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skjelven av 15000...  :headbang:

royal flush med 150kr i innsats og bonus på 100 ganger av det jeg la inn :) ble temmelig skjelven da jeg så at kongen dukka opp på bordet, fikk ikke sove før kl 7 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet Audien i går. Tok pause i Lærdal (ikke tunnelen). Ca 20-40min før brannen satt jeg på et busstopp i nærheten av bygden og spiste rislunsj med skogsbær. Ironien var at han vi kjøpte bilen av var brannmann og vi hentet bilen på brannstasjonen han jobbet på. Han sa han sikkert hadde tid til å overlevere bilen selv, da han ikke hadde sett en skikkelig brann siden mai, i fjor. Hehe. Og det var dette vi satt og snakket om på dette busstoppet. At det egentlig ikke brant så ofte, men ofte nok. Jinx eller tilfeldighet?

 

Ellers gikk turen veldig fint :) I Gjøvik var det iskaldt og skikkelig vinter, med mye snø på veiene. Sånn var det omtrent til Fagernes. Fra Fagernes til Filefjell var det litt is på veiene, men veldig lite snø. Så snart vi kom ned fra filefjell var det så godt som sommerføre resten av veien.

 

Var nesten ikke en kjeft på veiene! Skikkelig herlig :) Mange år siden vi har vært så alene på veiene. Oppe på Filefjell møtte vi ikke på en eneste bil.

Det var stort sett aldri biler foran oss og hadde ingen bak oss over tid. Var kanskje 7-8 som tok oss igjen Gjøvik-Bergen, så da stoppet vi på busstopp og slapp dem forbi før de hang klistret på bakfangeren. Forventet fullt kaos mtp at så mange fjelloverganger var stengt og avisene ba folk kjøre over Filefjell om de måtte.

 

Bilen var veldig tight og fin. Så at det var veldig glatt på første halvdel av strekket, men merket ikke noe til det. Fant et par plasser på veien og testet 4wd-sladd. Var kjekt det. Fikk noen spreke buer :) God komfort og veldig god plass. Gode skinnseter. Episk bagasjerom+nedfellbart baksete. Trenger litt smårep. To foringer foran, bremseskiver foran, toppdekselpakning, en abs sensor. Så må jeg bytte forskjermene og spraylakke dem+1 dørblad. Sprekk i en baklykt også. Så er ganske fornøyd med kjøpet. Var i m-y-y-e bedre stand enn jeg trodde den skulle være. (enn så lenge). Veldig kjekk vinterbil. (Dette var en 4B/C5 A6 2.4V6 quattro sedan)

 

Og noe morsomt! Jeg lå i 60 i en 50-sone nærmere Gjøvik, utenfor tettbebyggelse. Så kom det en nyere A6 stv som tydeligvis ville kjøre fortere, så han hang seg på bakfangeren. På blankpolert is/snø. Så når jeg blinket til siden før busstoppet og bremset før jeg la meg inn, slik at jeg skulle ha sjanse til å stoppe på stoppets lengde, sto han på bremsen og holdt inne fløyten mens han kjørte forbi. For en idiot. Gale når du ligger så nærme at du må bråbremse for en som skal inne på et busstopp. Og på DET føret, på et langt beint strekk han bare kunne kjørt forbi på. Så etter det, fant jeg ut at jeg skulle stoppe før bilene tok meg igjen, når jeg tydelig så at de kjørte fortere enn jeg gjorde. Tydeligvis ikke alle som klarer å passe på seg selv.  Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...