Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

men, er orginalkassa og clutch til m50b20 sterk nok til den motoren?

Leste litt feil, trodde du skulle bruke automatkassa fra v8 motoren. Men nei, m60b30 passer ikke på en m20 kasse. Da må du ha tilhørende kasse og mellomaksel fra 530'en også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :)! Du kan vel selge den Audien der til sausegutten, la oss si 45000?

hvis jeg ender opp med audi blir det nok nyere modell og helst a5 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye vil ha mer. Gå rett på S5 du, de er kule. Er en her inni mellom, sinnssyk lyd i den... :)

but are they easy to sell again? nei, må ha en lettsolgt bil, valgene er audi, bmw eller vw 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål til dere gutter :) Jeg bruker Broadnet som internett leverandør pga de er rimelig og jeg har en helt grei hastighet( bor i sentrum av larvik) 
Men idag våknet jeg opp uten nett osv (har betalt regningene) Men så sjekket jeg hjemmesiden til Broadnet og der stod det : 
Sted: Lærdal

Beskrivelse av feilen: Brudd
Årsak: Strømbrudd pga. brann i området

Status: Feilretting pågår. Kraft- og fiberkabler skadet etter brannen. Telesentral er brent ned. Broadnet koordinerer feilretting med lokale kraft- og bredbåndsleverandører. Omskjøting av fiber pågår. Feilretting kan ta desverre ta lang tid.

Men jeg trodde ikke at det skulle påvirke nettet mitt her i Larvik :S Noen som har den leverandøren eller noe? For jeg har prøvd og kjøre med vanlig internett kabel i modemet og det fungerer heller ikke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lyder veldig merkelig. Jeg kan knapt forestille meg at de ikke er istand til å føre internettrafikken en annen vei uansett hva som måtte være utgangspunktet. At internettet evt. er såpass sårbart i Norge er nesten en skandale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg også synes.. Også er det jo et stykke unna :S Jeg er avhengig av internettet pga jeg bruker det til mye viktig så det sugde max idag :/ Har allerde brukt 3gb med mobildata på 2 timer så blir jo dyrt i lengden hvis ikke de ordner det fort.. 
også er jo ikke kundeservicen åpent på søndger så får ikke ringt og dobbelsjekket.. Men rart hvis hovedserverene er i lærdal også har de ikke backup servere :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...