Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik: Skal liksom komme opp rød oljelampe. Da er det bare å stoppe fort som F og ringe bilberger. Vanskelig å si om du har redusert oljetrykk eller total mangel på oljetrykk, siden begge har samme varsel. Er som nevnt tidligere, sekunder uten olje er nok til å slakte motoren. Best å ikke ta noen sjanser.

Takk for svar :)

Ja det var det jeg også trodde, men hos min kollega så skjedde det ingenting. Ikke noe varsellampe eller noen ting, da begynner jeg å bli litt bekymret for min gamle bli også....

Edit:

Olje lampa mi lyser når jeg setter på tegninga da, så lampa virker iallfall ;) Vil kanskje merke det på at motoren tikker mye hvis det ikke er noe oljetrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la deg lure, her har du kommet ut for en som prøver etter alle kunstens regler å bli kvitt Audidriten sin og ser på deg og din noe eldre E30 som en mulighet til så slippe ifra. Gjør deg selv den tjenesten å holde deg vekk i fra Audi, har hatt det selv og lommeboka har fått smertelig erfare :(

Hadde en 1993 100 2,6, tørst som faen og lat på lave turtall. Enda tørstere og enda latere med Quattro, så har du ting som reg reim som må byttes ofte. Byggekvaliteten er heller ikke like solid og god som på samtidskonkurrenten E34 synes jeg, ikke like god å kjøre heller selv om 520en jeg har nå er myyye dauere enn 2,6en.

Hehe :) du tror det? :( har egentlig lyst på e34 touring! :) hvis noen har en suuperbillig en sååe.. skrik ut! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Ja det var det jeg også trodde, men hos min kollega så skjedde det ingenting. Ikke noe varsellampe eller noen ting, da begynner jeg å bli litt bekymret for min gamle bli også....

Edit:

Olje lampa mi lyser når jeg setter på tegninga da, så lampa virker iallfall ;) Vil kanskje merke det på at motoren tikker mye hvis det ikke er noe oljetrykk.

enten så dukker oljelampa opp og motoren bare dør, ellers lyser den i flere dager og motor begynner å tikke etter endt kjøring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter E61 525d?? Har en kompis som skal selge..04 525D E61.. Sort skinn, M pakke innvendig / utvendig, karbon sort farge, xenon, store navien, el stoler, automat,  panorama etc.... tror den er kjørt 145kkm.. skal vel ha 180 for den troor jeg... Er også chippa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...