e30_joakim Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Er du ute etter E61 525d?? Har en kompis som skal selge..04 525D E61.. Sort skinn, M pakke innvendig / utvendig, karbon sort farge, xenon, store navien, el stoler, automat, panorama etc.... tror den er kjørt 145kkm.. skal vel ha 180 for den troor jeg... Er også chippa... Er inntresert i det ja men ikke til fantasi pris for gammal vogn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46245977 sett for mye på top gear? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46245977 sett for mye på top gear? haha Den der likte jeg, han har jo også brukt litt tid på annonsen med tanke på filmen. Kommunistgrå innvendig også Har en tilsvarendes jallabil, og selv om det er sære greier er det artig med noe som man bare kan bruke uten ettertanke Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Noen som nettop har tatt BIl teoriprøve på biltilsynet ??? Har bomma 2 ganger med 2 feil den første gangen og 1 feil siste gang hvordan klare den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Noen som nettop har tatt BIl teoriprøve på biltilsynet ??? Har bomma 2 ganger med 2 feil den første gangen og 1 feil siste gang hvordan klare den ? Les for å lære, ikke for å klare prøva. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Noen som nettop har tatt BIl teoriprøve på biltilsynet ??? Har bomma 2 ganger med 2 feil den første gangen og 1 feil siste gang hvordan klare den ? Tok den fredagen for en og en halv uke siden. Er et halvt år til jeg kan ta oppkjøring, så jeg følte ikke så mye press om å greie det. Leste egentlig mest for å bli en bedre sjåfør når jeg øvelseskjører, også kunne teorien komme om den hadde lyst. Leste hele boka "Veien til førerkortet" på en onsdag kveld etter trening. Da var jeg trøtt, og la meg. Torsdag morgen og formiddag på skolen gikk timene på å øve på teoritentamen. Hadde ikke tid på ettermiddagen, da det var middag, handling av diverse til utplasseringsuke og trening. Tok prøven en gang på kvelden før jeg la meg. Dro fredags morgen og sto med 2 feil. Tipset mitt vil være å ikke stresse for mye med det. Gjør dine hverdagslige ting som vanlig og øv når du har tid og motivasjon. Nå skal det sies at jeg har øvelseskjørt MYE og har kjørt moped i et og et halvt år, så jeg har god generell trafikkforståelse - men det tar ikke lang tid å lære seg, så lenge man er litt innstilt! En annen ting jeg vil råde deg til er å alltid tenke sikkerhet! Det svaret som er mest sikkert og kan unngå kollisjon i størst grad, er som oftest det riktige. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Tok den fredagen for en og en halv uke siden. Er et halvt år til jeg kan ta oppkjøring, så jeg følte ikke så mye press om å greie det. Leste egentlig mest for å bli en bedre sjåfør når jeg øvelseskjører, også kunne teorien komme om den hadde lyst. Leste hele boka "Veien til førerkortet" på en onsdag kveld etter trening. Da var jeg trøtt, og la meg. Torsdag morgen og formiddag på skolen gikk timene på å øve på teoritentamen. Hadde ikke tid på ettermiddagen, da det var middag, handling av diverse til utplasseringsuke og trening. Tok prøven en gang på kvelden før jeg la meg. Dro fredags morgen og sto med 2 feil. Tipset mitt vil være å ikke stresse for mye med det. Gjør dine hverdagslige ting som vanlig og øv når du har tid og motivasjon. Nå skal det sies at jeg har øvelseskjørt MYE og har kjørt moped i et og et halvt år, så jeg har god generell trafikkforståelse - men det tar ikke lang tid å lære seg, så lenge man er litt innstilt! En annen ting jeg vil råde deg til er å alltid tenke sikkerhet! Det svaret som er mest sikkert og kan unngå kollisjon i størst grad, er som oftest det riktige. Masse lykke til! OK skal lese hele boka jeg å håper jeg klarer den på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Ohoi. Vært på lederopplæring i dag, kommunikasjonsteknikker også videre. Med rollespill for å trene på dette... Utenfor min komfortsone... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Ohoi. Vært på lederopplæring i dag, kommunikasjonsteknikker også videre. Med rollespill for å trene på dette... Utenfor min komfortsone... Haha hater rollespill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-330-ci-m-sportpaket-navi-leder-standheizung-miltenberg/187114358.html?lang=de&pageNumber=3&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=XENON_HEADLIGHTS&features=SPORT_PACKAGE&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&maxMileage=125000&categories=Cabrio Sugen på "ny" bil.. Noen som trenger e90 330i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Ohoi. Vært på lederopplæring i dag, kommunikasjonsteknikker også videre. Med rollespill for å trene på dette... Utenfor min komfortsone... hvis min komfortsone er nordpolen, så er rollespill sydpolen hater rollespill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-330-ci-m-sportpaket-navi-leder-standheizung-miltenberg/187114358.html?lang=de&pageNumber=3&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=XENON_HEADLIGHTS&features=SPORT_PACKAGE&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&maxMileage=125000&categories=Cabrio Sugen på "ny" bil.. Noen som trenger e90 330i? Går du ned en generasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Stryker man på teorien så stryker man for en grunn. Som Håskjold sier, man skal ikke lære det for å bestå teorien, man skal lære det for å faktisk vite hva man gjør på. Det er alt for mange i trafikken som mangler teoretisk kunnskap som igjen går ut over kjøringa deres og skaper farlige situasjoner. Jeg begynte alt som 16-åring å lese til teorien og var gjennom boka et par ganger, hvertfall en del av kapittelene ble lest flere ganger, og bestod med glans 6 mnd før oppkjøring. Les slik at det svir seg fast i hjernebarken og du vil plutselig bli en langt bedre sjåfør når du gjør ting automatisk istede for å måtte sitte å huske på å gjøre det. Ta også gjerne tester på nettet for å sjekke hvordan det ligger ann før du tar prøven igjen, det er lite vits i legge igjen 500 kroner til hos Vegvesenet om du ikke klarer testene du finner på nettet. Én ting som virkelig plager meg er rundkjøringer, og hvor dårlig store deler av befolkningen takler de. Det er virkelig ikke vanskelig å plassere seg riktig, men likevel har jeg vært innblandet i et utall antall situasjoner der folk har vært nære å kræsje inni meg. Spesielt ekkelt synes jeg det er å ligge korrekt plassert med en bil direkte til venstre for seg, for man vet aldri hvor flink eller oppmerksom vedkommende er. Jeg har ved flere anledninger måttet bråbremse i slike situasjoner da vi begge har skullet samme veg.. At folk ikke ser seg til venstre før de kommer i fartsgrensen inn i rundkjøringer er også et kapittel for seg selv.. Jeg har heldigvis gode reflekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Jeg leste teorien på vei til teoriprøven...Fikk 7 feil av totalt 30 mulige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Jeg leste ikke noe bok overhodet. Begynte tidlig å øvelseskjøre (i november, med en gammel Lada og alt det innebærer) og hadde også mopedlappen i en tidlig alder (øvelseskjørte også med moped da jeg var 15). Det gir et helt annet overblikk og innblikk i trafikkbildet enn om man kommer inn som busspasassjer og skal ta førerkort. Nardo og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg